1. SMS marketing
  2. »
  3. Noutăţi
  4. »
  5. SMS-ul – Instrumentul de Marketing al Viitorului. Iata de ce:
sms marketing

SMS-ul – Instrumentul de Marketing al Viitorului. Iata de ce:

O stea2 stele3 stele4 stele5 stele (Nu există încă evaluări)
Încarc...
Timp de citire: 2 minute

Cu siguranta ai constatat ca, in ultimii ani, mare parte din trafic provine de pe dispozitivele mobile. Prin urmare, e cert ca Mobile Marketingul, care include orice activitate de marketing ce targeteaza utilizatorii de telefoane mobile si tablete, este strategia prezentului si a viitorului.

In timp ce aplicatiile pentru smartphone-uri si content marketingul livrat via site-uri mobile-friendly sunt mari consumatoare de timp si bani, notificarile si reclamele prin SMS, sunt ieftine, usor de creat si trimis.

SMS-ul ofera brandurilor oportunitatea de a se intalni cu clientii acolo unde acestia isi petrec cel mai mult timp: pe telefonul mobil.  

Potrivit unui studiu realizat de Huawei impreuna cu Ipsos: 

  • 95% dintre romani nu pleaca de acasa fara smartphone.
  • 59% dintre romani isi verifica telefonul de mai multe ori in decursul unei ore, pentru cautarea diferitelor informatii, pentru divertisment, retele sociale, citirea stirilor si conectarea la sistemul de Home Bank.
  •  87% dintre romani au nevoie de smartphone pentru trimiterea mesajelor text.

De asemenea, conform statisticilor ANCOM privind piata de comunicatii electronice din Romania pentru anul 2020:

  • Traficul mediu de telefonie mobila efectuat de un locuitor a fost de 5 ore si 8 minute/luna, respectiv de 30 SMS-uri/luna.
  • S-au inregistrat 20,4 milioane de conexiuni active la internet mobil la sfarsitul lui 2020, doua treimi fiind conexiuni 4G sau 5G.
  • Traficul total de internet mobil a crescut in 2020 cu 30% fata de 2019.
  • Sunt 22,6 milioane de cartele SIM active de telefonie mobila, dintre care 60% pe baza de abonament si 40% pe baza de cartele preplatite.

De este SMS-ul instrumentul de marketing al viitorului?

  • Consumatorii interactioneaza cu SMS-urile mai repede decat cu orice alt canal de marketing. 98% din mesajele primite pe telefon sunt citite, in timp ce doar 20% dintre e-mailuri sunt deschise si doar 12% din postarile de pe Facebook sunt citite. In medie, SMS-urile sunt citite in maxim 3 minute de la primire.
  • SMS-ul este personal si direct, ceea ce il face un canal ideal pentru afacerile B2C. Pe masura ce casutele de e-mail si feedurile de pe retelele sociale devin din ce in ce mai inundate de reclame, SMS-ul devine o metoda de interactiune cu consumatorii mult mai personalizata si tintita. Aspect confirmat si de statistici, care arata ca ratele de angajament pentru SMS sunt de 6-8 ori mai mari decat cele pentru e-mail.
  • Marketingul prin SMS este si la indemana companiilor mici. Simplitatea marketingului prin SMS se asociaza si cu costuri mici – e nevoie de un minim de instrumente si resurse. Nu trebuie sa stai prea mult sa planifici o strategie sau sa cheltui o gramada de bani cu programarea, web designul sau copywritingul.
  • SMS-ul devine indispensabil in comertul electronic. Pe masura ce comertul electronic creste intr-un ritm impresionant si costul de achizitie al clientilor creste, iar companiile trebuie sa-si cultive relatiile cu clientii pentru a reusi in acest mediu concurential. Comunicarea uni- si bi-directionala prin SMS eficientizeaza procesele de interactiune cu clientii; poti trimite automat notificari privind livrarea si transportul, notificari privind campaniile cu reduceri sau noutatile din magazine, notificari legate de abandonarea cosului de cumparaturi sau poti oferi clientilor recomandari si informatii prin SMS.

Campaniile SMS trebuie sa faca parte din planul tau de marketing, daca doresti sa fii cu un pas inaintea concurentilor. Marketingul prin SMS este o strategie sub-utilizata in Romania. Insa, deja, pentru marile branduri e-commerce din Romania, SMS-ul a devenit indispensabil.

Fa si tu cunostinta cu instrumentul suprem in materie de comunicare si publicitate: SMS-ul! 

Contacteaza-ne chiar acum!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *