1. SMS marketing
  2. »
  3. Blog

Psihologia SMS Marketing-ului

Timp de citire: 4 minute

Combinația puternică care face ca SMS unul dintre cele mai fiabile canale

Mesajele SMS nu mai sunt la fel de populare ca un canal P2P. Utilizăm Facebook Messenger, WhatsApp, Viber sau alte platforme OTT pentru interacțiunea zilnică, iar SMS-urile au devenit, pentru mulți dintre noi, un instrument pe care companiile îl folosesc pentru a comunica cu consumatorii. Prin urmare, primim mai puține mesaje și atunci când le primim, este mai mult o ocazie. Astfel, sentimentul de satisfacție este mai mare și crește și viteza cu care deschidem SMS-ul. Aceasta este o combinație puternică.

„Dopamina ne face curioși. Deoarece mesajele text sunt de obicei asociate cu recompense, nu putem rezista deschiderii unui SMS „

Dopamina ne determină comportamentul și ne face să căutăm în mod activ satisfacția. În esență, dopamina este motorul comportamentului de dependență. Neurotransmițătorul care ne recompensează cu satisfacție este un opioid și funcționează alături de dopamină. Odată satisfacția atinsă, nu o mai căutăm. În plus, dopamina ne face curioși. Deoarece mesajele text sunt de obicei asociate cu recompense, nu putem rezista deschiderii unui SMS. Prin urmare, marketingul prin SMS este atât de eficient.

Marketerii care reușesc să genereze curiozitate sau să tragă șirurile emoționale ale dorinței pot obține, prin urmare, un avantaj semnificativ pe platformele de marketing mobil. Deci, când luați în considerare natura dependenței și eliberarea dopaminei de deschidere a unui SMS, nu este greu de văzut de ce rata de deschidere este la fel de mare ca și ea.

„Există ceva incredibil de puternic la SMS-uri atunci când 69% dintre utilizatori susțin că au nevoie de el sau nu ar putea trăi fără el”.

Există ceva incredibil de puternic la SMS-uri atunci când 69% dintre utilizatori susțin că au nevoie de el sau nu ar putea trăi fără el. Deși poate evolua pentru a încorpora noi caracteristici și a oferi noi servicii, oamenii sunt clar atașați de mesaje text. Acest lucru se datorează în principal ușurinței sale de utilizare și faptului că poate ajunge la oricine, pe orice telefon. Oamenii au tendința de a-și verifica instantaneu mesajele text, ceea ce nu se întâmplă neapărat cu alte servicii.

Suntem în stadiul în care mulți utilizatori finali și companii încearcă diferite platforme de mesagerie. De fapt, mesageria text este acum integrată în multe aplicații pentru a permite funcționalitatea, cum ar fi notificările, care adaugă o nouă dimensiune comunicării cu utilizatorii.

Cum poți obține un răspuns emoțional puternic? Adevărul este că, deși avem tendința să credem că luăm decizii raționale și conduse de un proces de gândire, cel mai adesea, ne bazăm pe sistemul nostru 1 (emoțional, instinctiv și rapid) pentru a lua majoritatea deciziilor noastre precum și alimentarea informațiilor în sistemul 2 (rațional, analitic și lent) pentru deciziile cu care ne luăm timpul.

Emoțiile ne conduc acțiunile, așa că marketingul prin SMS încearcă să obțină – un răspuns emoțional, nu un mesaj rezonant. Pe scurt, utilizați SMS pentru a determina efectul dopaminei.

Marketingul prin SMS este despre răspunsuri emoționale. Tachinarea cu informațiile este unul dintre cele mai puternice declanșatoare. Nevoia de satisfacție instantanee face din SMS un instrument excelent de marketing. Emoțiile ne conduc acțiunile, așa că marketingul prin SMS încearcă să obțină – un răspuns emoțional, nu un mesaj rezonant.

Deoarece curiozitatea declanșează dopamina, tachinarea consumatorilor cu informații despre care doresc să afle mai multe este recunoscută ca fiind una dintre cele mai puternice declanșatoare din marketing. Prin urmare, utilizarea SMS-urilor ca piatră de temelie pentru a conduce clienții către o pagină de destinație este atât de eficientă.

Mai mult, așa cum am discutat anterior, SMS-urile sunt instantanee. Aproximativ 90% din mesajele text sunt deschise în primele trei minute. Și această nevoie de satisfacție instantanee face din SMS un canal de marketing popular și acceptabil.

Ne-am săturat de reclame. Vrem informații.

Bombardarea clienților cu oferte promoționale generice lipsite de atracție și lipsite de dopamină destul de rapid la pierdere.

Trimiterea de memento-uri clienților despre programări, evenimente viitoare și știri despre marca dvs. este apreciată mai mult de clienți decât de anunțurile de vânzare. Creați mesaje de mare valoare și îmbunătățiți legăturile emoționale cu clienții, creând în final loialitate.

Este important să înțelegeți convingerile și valorile emoționale ale clienților dvs. pentru a profita la maximum de campaniile dvs. de marketing prin SMS.

Textul poate fi utilizat în mod eficient în numeroase moduri, deci fii flexibil cu strategia ta și profită de versatilitatea psihologică oferită de SMS-uri.

Valoarea și puterea obiceiurilor

Suntem, poate, mai presus de orice, creaturi ale obiceiurilor, deoarece obiceiurile sunt incredibil de eficiente: nu trebuie să ne gândim pentru a realiza ceva atunci când a devenit obișnuit. Obiceiurile se întâmplă atunci când găsim o sarcină pe care o putem repeta și obținem un anumit grad de recompensă. Unele cercetări au sugerat că natura imprevizibilă a recompensei – uneori nu beneficiem, alteori o facem – creează obiceiuri mai puternice. Un exemplu bun în acest sens este frecvența cu care oamenii verifică e-mailurile: multe nu sunt satisfăcătoare, dar ocazional primim ceva care ne face să ne simțim extraordinar. Specialiștii în marketing ar trebui să experimenteze diferite niveluri de recompensă, mai degrabă decât să își păstreze marketingul la un nivel constant nivel psihologic.

Când mintea ia decizii, se ocupă în primul rând de cunoscut, fenomene pe care le-a observat deja. Rareori consideră necunoscutele, fenomene pe care le știe relevante, dar despre care nu are informații. În cele din urmă, pare indiferent de posibilitatea necunoscutelor.

Puncte cheie în construirea unui mesaj

Mesajul trebuie să provoace emoție

Partajați informații, nu oferte

Construiti obiceiuri pe baza obiceiurilor existente

Respectați conceptele cunoscute care se potrivesc cu marca

Gândiți-vă la valoarea pe termen lung a clientului vs numerar rapid.

Ti-am starnit curiozitatea ?

Hai să vorbim!

MESAJE DE MULȚUMIRE PENTRU CLIENȚI: Care este scopul acestora?

Timp de citire: 3 minute

De câte ori ți s-a întâmplat să primești de la diverse firme anumite mesaje care sună cam așa: “Vă mulțumim pentru cumpărăturile făcute!”? Acest tip de SMS face parte din categoria mesajelor de mulțumire pentru clienți, care are mai multe scopuri, fiind benefice pentru firma expeditoare.

Află de la SendSMS.ro mai multe informații despre mesajele de mulțumire pentru clienți. 

CUPRINS

  1. Mesaje de mulțumire pentru clienți – Rolul acestui tip de mesaje
  2. Mesaje de mulțumire pentru clienți – Cum trebuie să arate un astfel de SMS?

1. Mesaje de mulțumire pentru clienți – Rolul acestui tip de mesaje

Dacă, înainte, magazinele așteptau să fie descoperite de către clienți, în era digitală, acest lucru a luat cu totul o altă întorsătură. Astăzi, firmele mici, mijlocii și mari se bazează pe comunicarea cu clienții, pe fidelizarea acestora prin intermediul unor strategii de marketing foarte bine puse la punct.

Printre acestea, se numără și mesajele de mulțumire pentru clienți, care au rolul de a crea o legătură strânsă cu consumatorul. Acestea pot fi transmise atât prin intermediul e-mail-ului, cât si prin SMS-urile bulk, care au o rată mult mai mare de succes, fiind deschise și citite cu mare ușurință de către oameni.

Pe lângă relația apropiată cu clientul, acest tip de mesaje au rolul de a crește vânzările. În momentul în care femeile sau bărbații sunt mulțumiți de o anumită firmă și se simt apropiați de aceasta, tind să se orienteze de fiecare dată spre ea.

Astfel, în cazul în care îți dorești să satisfaci fiecare client în parte și să ai parte de vânzările dorite, este foarte important să iei în calcul mesajele de mulțumire pentru clienți, deoarece acestea sunt esențiale pentru bunul mers al companiei.

2. Mesaje de mulțumire pentru clienți – Cum trebuie să arate un astfel de SMS?  

În cazul în care știi că ai nevoie de o astfel de strategie de comunicare, trebuie să afli câteva detalii cu o importanță covârșitoare. Printre acestea se numără:

      Mesajul trebuie să fie scurt – Clientul trebuie să înțeleagă fără efort ceea ce vrei să-i transmiți. În plus, este dovedit faptul că oamenii nu mai stau să citească texte foarte lungi, ci doar pe cele scurte și la obiect;

        SMS-ul trebuie trimis cât mai rapid după cumpărare, pentru ca respectivul client să nu uite experiența în sine;

        Mesajul trebuie să fie memorabil – Este stringent să personalizezi textul, astfel încât să atragă atenția fiecărui consumator în parte. Originalitatea și creativitate ies întotdeauna în evidență;

        Textul trebuie doar să mulțumească, nu să vândă – Un astfel de mesaj trebuie doar să ofere apreciere cumpărătorului, nu să încerce să-i prezinte alte oferte incitante. Transmiterea promoțiilor se face printr-un alt tip de SMS;

        Cuvintele de mulțumire trebuie să fie îngroșate (scrise cu bold) – Este ideal ca nota de apreciere să iasă în evidență, astfel încât să fie regăsită cu ușurință în text de către cititor;

      Text clar, pe înțelesul tuturor – O firmă poate fi pe gustul mai multor categorii de oameni, fapt pentru care mesajul trebuie sa fie cat mai clar, astfel încât să fie înțeles de către toți clienții;

        Include numele brand-ului in mesaj – Este recomandat ca numele firmei să se regăsească în text, pentru ca persoana in cauză să știe de unde provine acesta;

        Oferă posibilitatea de feedback – În cazul în care îți dorești să afli opinia consumatorilor, este ideal ca, în corpul mesajului, să se regăsească o secțiune unde aceștia își pot spune părerea despre produsele cumpărate.

Dacă ții cont de toate aceste sfaturi, nu poți da greș. Ca să înțelegi mai bine cum poate suna un astfel de SMS, citește următoarele exemple:

      „Vă mulțumim pentru cumpărăturile făcute de la (numele brand-ului)! Vă rugăm să ne informați dacă vă putem ajuta cu altceva!”

      „Vă mulțumim că vă numărați printre clienții noștri (numele brand-ului)! Vă așteptăm și altă dată!”

      „Suntem norocoși să vă avem ca client al (numele brand-ului)! Vă mulțumim pentru cumpărături și așteptăm părerea dumneavoastră!”

Acum că ai aflat cum trebuie să arate un astfel de mesaj, nu-ți rămâne decât să creezi un text de calitate, care să surprindă în mod plăcut fiecare client în parte. Nu uita că relația cu aceștia trebuie să fie una strânsă, deoarece doar în acest fel poți obține tot ceea ce visezi de la firma pe care o conduci.

Sursa foto: Unsplash.com

 

STRATEGII DE MARKETING – Cele mai bune tehnici și rolul acestora

Timp de citire: 7 minute

Creșterea unei afaceri nu este deloc ușoară, însă nu poate fi încadrată nici la stadiul de misiune imposibilă. În primul rând, trebuie să dispui de o idee originală, care să ia cu asalt piața, după care să țintești o categorie de public și să faci toate demersurile necesare vânzării de produse sau servicii.

Cu toate acestea, trebuie să reții că nu este suficient să pui la dispoziția clienților articole de calitate, ci ai nevoie și de câteva strategii de marketing foarte bine puse la punct, care pot alimenta succesul firmei și obținerea unui profit frumos.

 

CUPRINS

  1. Strategii de marketing – Care este rolul tehnicilor de promovare?
  2. Strategii de marketing – Ce firme pot utiliza instrumentele de marketing?
  3. Strategii de marketing – Top 10 cele mai bune idei de marketing

 

1. Strategii de marketing – Care este rolul tehnicilor de promovare?

Managementul marketingului presupune modul în care o organizație obține cele mai bune oportunități și șanse de pe piață, având în vedere obiectivele și resursele sale. Politicile și strategiile de acest tip pun accentul pe satisfacția clienților ca mijloc de fidelizare și de păstrare a acestora. Prin urmare, este foarte important ca în orice firmă mică, mijlocie sau mare să urmărească de aproape așteptările clienților cu privire la o anumită categorie de produse și să se răspundă pe măsura acestora sau chiar mai mult. 

Rolul principal al tehnicilor de marketing este de a promova la scară largă produsele și serviciile companiei. Acestea au în vedere dezvoltarea conceptului pe piață și recunoașterea mărcii firmei de către clienți. Trebuie să reții faptul că în momentul în care consumatorii prind încredere în brand, amenințările scad, iar acest lucru garantează durabilitate.

Pe lângă acest obiectiv principal, strategiile de promovare sau de marketing a unei firme mai reușesc să atingă următoarele scopuri:

  • Îndeplinirea nevoilor și dorințelor consumatorilor

Serviciile de marketing au capacitatea de a identifica cu ușurință ceea ce își doresc clienții de la un anumit produs sau serviciu, lucru care este extrem de benefic pentru o companie. În acest fel, organizațiile îți pot adapta produselor, astfel încât să mulțumească fiecare client în parte.

  • Creșterea reputației firmei

În momentul în care tot mai mulți clienți devin fani ai produselor pe care le oferi, firma ta se poate bucura de o popularitate ieșită din comun. Doar cu ajutorul comunicării cu clienții și prin intermediul unor metode de marketing foarte bine gândite reușești să scoți afacerea din anonimat.

  • Lărgirea pieței

Tehnicile de marketing folosesc mijloace de comunicare în masă, pentru ca mesajul firmei să ajungă la cât mai mulți oameni. În acest fel, există șanse mari ca publicul companiei să se mărească de la o perioadă la alta, în funcție de calitatea promovării făcute.

  • Creșterea economică

Strategiile de marketing în vânzări provoacă cerere, iar aceasta încurajează procesul de producție și distribuție. Drept urmare, creșterea industrială are ca efect mărirea nivelului veniturilor.

Astfel, tehnicile de marketing joacă un rol esențial în bunul mers al unei firme. Fără o promovare corectă a produselor, succesului unei companii este aproape imposibil de obținut.

 

2. Strategii de marketing – Ce firme pot utiliza instrumentele de marketing?  

Acum că ai aflat cum te pot ajuta strategiile de marketing, de promovare a unui produs, nu-ți rămâne decât să le pui în aplicare așa cum știi mai bine. Indiferent dacă manageriezi o firmă aflată la început de drum sau una cu un background puternic în spate, trebuie să știi că aceste tehnici te pot ajuta în orice etapă a companiei.

Astfel, dacă abia ai deschis o afacere și-ți dorești enorm ca aceasta  să dea roade, trebuie să pui preț pe promovare, deoarece doar aceasta îți poate aduce clienții de care ai nevoie. Investește în publicitate, mai ales în faza incipientă a organizației, pentru ca aceasta să poată fi cunoscută de publicul larg.

În ceea ce privește o firmă deschisă deja de câțiva ani, reține că este esențial să nu renunți la tehnicile de marketing online, mai ales dacă nu-ți dorești ca afacerea să ajungă în insolvență. 

Marketingul reprezintă motorul unei companii, iar fără acesta, ideea, conceptul moare încet, dar sigur. Astfel, în momentul în care ajungi să obții veniturile mult visate și reputația necesară, nu trebuie să oprești compania din dezvoltare, ci este stringent să te ambiționezi ca aceasta să continue să satisfacă tot mai mulți clienți.

Prin urmare, orice firmă are nevoie și poate utiliza la cote maxime instrumentele de marketing eficiente.

3. Strategii de marketing – Top 10 cele mai bune idei de marketing

Toate întreprinderile au nevoie de vizibilitate. Acest lucru poate fi obținut atât în mediul offline, cât și în online. Dacă până acum o perioadă de timp, afacerile se bazau doar pe tehnicile offline, de ceva vreme, strategiile de promovare online au prins putere. Acestea sunt extrem de eficiente, au succes garantat și reușesc să aducă în lumină orice afacere, indiferent de domeniul acesteia de activitate.

În acest sens, te poți orienta atât spre e-mail sau SMS marketing, cât și spre alte strategii de creștere a vânzărilor.

Cele mai folosite și utile canale, tehnici de vânzare și comunicare în marketing sunt:

  • Social media

Rețelele sociale sunt folosite astăzi de aproape toată lumea. Aici pot fi găsite atât imagini și diferite evenimente din viețile oamenilor, cât și mesaje de marketing, concepute în scopul atragerii de clienți. Reține că unele afaceri au fost construite doar cu ajutorul social media.

Aici este foarte important să fii cât mai original, autentic, să reușești să acaperezi atenția oamenilor prin intermediul unor materiale vizuale sau a unor texte foarte bine scrise. Imaginea înseamnă foarte mult pe aceste canale. Astfel, este nevoie să-ți dai silința ca produsele să arate cât mai bine și să creezi un mesaj de impact, astfel încât audiența să dea click spre site-ul tău, fără să stea prea mult pe gânduri.

  • Tutoriale video

Lumea a uitat de televizor și s-a orientat spre Internet, unde lucrurile evoluează în mod constant. Astăzi, nu mai este suficient să creezi o știre bună sau o reclamă inedită, ci trebuie să faci în așa fel încât să aduci clienți prin toate sursele posibile.

Prin urmare, una dintre tehnicile de comunicare în marketing constă în realizarea de tutoriale video, care să stârnească interesul consumatorilor. Trebuie să reții că, în prezent, YouTube reprezintă un altfel de motor de căutare pe lângă cele convenționale, motiv pentru care gândește câteva filmulețe interesante pe care să le încarci pe această platformă. Este stringent să-i înveți pe oameni ceva, deoarece doar așa vei obține vizibilitatea dorită.

  • Blog

Nu toată lumea știe să scrie frumos și captivant, însă dacă nu te pricepi la acest capitol, nu trebuie să-ți faci griji, deoarece există foarte mulți oameni care sunt dispuși să-ți ofere o mână de ajutor. Astfel, în cazul în care afacerea ta nu are un blog, trebuie să-l creezi chiar acum. De ce? Oamenii caută pe internet tot felul de lucruri, de la cele mai banale informații și până la cele care cer documentare masivă. Este dovedit faptul că în momentul în care un om găsește ceea ce îl interesează pe pagina o pagină de blog, revine și altă dată, pentru a acumula date prețioase. 

Astfel, este foarte important ca blogul tău să prezinte idei valoroase, astfel încât să creezi un public fidel. Investește în acest tip de strategie de marketing în servicii, deoarece se află printre cele mai puternice strategii de promovare.

  • Reclame pe rețelele de socializare

Facebook-ul este foarte folosit în ultima vreme de către marile companii, deoarece, foarte probabil, nu există om care să nu mai dețină un cont în această rețea. Cu ajutorul Facebook, poți ajunge foarte ușor la obținerea unei audiențe mari și specifice, în funcție de vârstă, sex, statut social, locație geografică, interese, dar și altele.

Dacă acum ceva timp se realizau reclame pentru televizor, acum lumea s-a schimbat, a evoluat și s-a adaptat noilor vremuri, fapt pentru care publicitatea se desfășoară pe Instagram sau alte rețele de socializate. Profită de acest lucru și cucerește lumea cu ajutorul unor idei nonconformiste de evidențiere a produselor și serviciilor pe care le oferi.

  • Postare regulată

Nu este suficient să creezi o dată pe lună un tutorial video sau o postare amuzantă pe Instagram sau Facebook, ci trebuie să fii constant în postări, pentru a atrage atenția, pentru a ține publicul la curent cu toate informațiile și pentru a construi o relație transparentă cu aceștia.

Este foarte important ca în spatele acestor postări să stea un om specializat pe partea de Social Media, având cunoștințe vaste în domeniu, pentru ca mesajele sau pozele încărcate să aibă impact asupra publicului. Angajează pe cineva care să se ocupe zi de zi de paginile de pe rețelele de socializare și care să răspundă clienților în mod real la întrebări. Acest lucru contează foarte mult și aduce oamenii mai aproape de firmă.

  • Concursuri

Sunt folosite și concursurile în care diferite firme oferă cadou un anumit produs. Acestea au menirea de a aduce numeroși consumatori interesați de produsele oferite de către companie. Astfel, oferă pe gratis o rochie impresionantă, un aparat de fotografiat de ultimă generație sau orice altceva, care știi că ar putea stârni curiozitatea oamenilor, pentru a prinde vizibilitate în rândul acestora.

Chiar dacă tu nu primești nimic palpabil la schimb, nu rotunjești veniturile firmei, ba chiar pierzi banii de pe acel produs, trebuie să știi că o astfel de strategie de marketing îți poate aduce rezultate frumoase în scurt timp. Este dovedit că asemenea concursuri aduc un val imens de clienți pe site, care pot deveni cumpărători înrăiți.

  • SEO (Search Engine Optimization)

SEO poate fi înfricoșător, mai ales atunci când nu știi foarte multe despre acesta. Este recomandat să depui efort să optimizezi în mod corect site-ul, pentru ca afacerea ta să nu mai cunoască nicio limită. Trebuie să înveți să obții rezultate atât pe termen scurt, cât și pe termen lung cu ajutorul unor trucuri care reușesc să afișeze în rezultatele Google chiar site-ul tău pe primele poziții.

În cazul în care nu dispui de timpul necesar pentru a aprofunda acest subiect, caută pe cineva priceput, deoarece este un domeniu destul de vast și complicat, căruia trebuie să îi dedici mult timp, doar pentru a deprinde noțiunile de bază.

  • E-mail marketing

După cum știi deja, dacă îți dorești profituri cu care să te mândrești este stringent să creezi o legătură strânsă cu clienții. Pentru a reuși acest lucru, poți utiliza adresa de e-mail a firmei pentru a transmite tot felul de oferte, promoții și informații prețioase consumatorilor fideli.

Oamenii apreciază atunci când sunt informați din timp cu privire la reducerile din magazin sau cu discount-urile de client fidel pe care firma le pune la dispoziția acestora. Este foarte important să oferi anumite bonusuri consumatorilor care te aleg mereu, pentru că doar în felul acesta poți avea parte de vânzările de care are nevoie compania pentru a funcționa normal.

  • Mesaje de mulțumire 

Este dovedit faptul că SMS-urile reprezintă o strategie foarte bună, mai ales având în vedere faptul că acestea sunt mult mai citite față de e-mail-uri. Prin urmare, de fiecare dată când un client face o comandă, trimite un mesaj text în care să arăți aprecierea companiei față de acesta.

De exemplu, un mesaj din strategia de marketing prin SMS poate arăta în felul acesta:” Vă mulțumim pentru cumpărăturile făcute! Echipa (numele brand-ului) vă stă la dispoziție și data viitoare!”.

  • Promoții

Promoțiile atrag clienții precum un magnet. Orice om care găsește anumite articole la reducere, se orientează spre acel magazin și mai informează câțiva prieteni despre ofertele găsite. Astfel, indiferent dacă afacerea se află la început de drum sau este de câțiva ani pe piață, pune accent pe promoții, deoarece acestea îți pot aduce un val imens de clienți, care pot rămâne fideli timp îndelungat.

Fă-ți curaj și oferă câteva din produsele de pe stoc la jumătate de preț, deoarece nu ai nimic de pierdut, ci doar de câștigat!

În cele din urmă, nu uita că nu doar marketing-ul face o firmă să funcționeze ca la carte, ci și produsele și serviciile pe care le comercializezi. Este stringent ca acestea să fie de calitate superioară, să nu dezamăgească consumatorii și să îndeplinească nevoile și dorințele acestora, pentru ca aceștia să revină de fiecare dată la magazinul pe care îl deții și îl manageriezi cu atât de mult drag.

Sursa foto: Unsplash.com

SendSMS.ro lansează o activitate RPA pentru UiPath Studio

Timp de citire: 3 minute

SendSMS.ro lansează o activitate RPA pentru UiPath Studio

Cum ar fi să configurezi un robot care să îți scutească angajații de munca minuțioasă și repetitivă? De la acest vis a pornit dezvoltarea și implementarea Automatizării Robotizate a Proceselor (RPA). Astăzi, poți configura relativ ușor un robot care să trimită – via SMS, de exemplu – alerte, notificări, remindere, documente sau coduri unice clienților, colegilor sau colaboratorilor.

SendSMS este prima companie din Romania care lansează un modul de conectare cu RPA de la UiPath – în prezent cea mai prietenoasă platformă de Automatizare Robotizată a Proceselor.

SendSMS.ro, prima platformă de notificări multichannel din Romania, are peste 12 ani de experiență în domeniul notificărilor prin SMS și prin aplicații tip chat (Viber, WhatsApp, Facebook Messenger, Google RCS, WeChat).

Automatizează-ți comunicarea și procesele cu sendSMS.ro și UiPath!

Automatizezi comunicarea și procesele afacerii tale prin trimiterea de mesaje SMS către orice număr de telefon mobil din Romania și din alte 170 de țări, utilizând roboții UiPath.

Poți trimite SMS-uri simple sau în bulk, cu o rată de succes de livrare de 99,99%.

SMS-urile se trimit instantaneu, sunt rentabile și mesajele ajung direct în „buzunarul” destinatarilor, căci toată lumea are smartphone-ul aproape.

Automatizează-ți comunicarea și procesele cu SendSms.ro și UiPath!

Orice afacere interesată de creștere trebuie automatizată.

Secretul succesului unei afaceri nu constă în a munci din greu, ci în a munci inteligent. În lumea conectată de astăzi, fluxurile de lucru digitale și inteligența artificială simplifică și eficientizează procesele de afaceri și tranzacțiile.

Indiferent de domeniu – comerț online, banking, lanț de aprovizionare, linii de asamblare din fabrică, sănătate, BPO, telecomunicații, HR, marketing – Automatizarea Robotizată a Proceselor (RPA) aduce multiple beneficii, mai ales când este implementată pentru sarcinile repetitive, simple și consumatoare de timp:

  • Costuri reduse
  • Procentaj de erori minimizat
  • Scalare mai rapidă
  • Generare mai rapidă a ROI-ul
  • Lansare rapidă a unui nou serviciu sau departament
  • Creșterea Satisfacției Angajaților
  • Experiență îmbunătățită a clienților

Un robot lucrează 24 de ore pe zi și de trei ori mai rapid decât un om. Eliberați de sarcinile repetive, monotone, angajații vor avea mai mult timp pentru sarcini creative, complexe. Vei avea astfel angajați mai satisfăcuți de munca lor. Și clienții vor fi mai mulțumiți, căci vor beneficia de un serviciu îmbunătățit și de răspunsuri rapide la nevoile și problemele lor.

Exemple concrete de eficientizare a proceselor cu SMS-uri automatizate:

  • Logistica: update-uri în timp real privind stocurile din depozite; notificări către clienți privind statusul livrării.
  • Fabrici: notificări SMS privind stocurile, facturile, livrarea echipamentelor; alerte SMS privind erorile sistemelor IT; remindere privind revizia echipamentelor.
  • HR: atașarea de copii ale documentelor în SMS-uri printr-un link scurt de descărcare; remindere privind depunerea de documente sau cereri.
  • E-commerce și Marketing: informarea clienților privind reducerile și lichidările de stoc online sau offline; transmiterea de linkuri de descărcare pentru facturi, cataloage de produse, e-book-uri sau prezentări și cursuri video; colectarea rapidă de feedback-uri de la clienți.
  • Banking: alerte privind soldul contului; notificări privind extragerile și transferurile de numerar; remindere privind plata creditelor, reînnoirea cardurilor; generarea automată de parole pentru online banking.
  • Sisteme Medicale: notificări privind confirmarea sau anularea programărilor; informarea clienților privind noile servicii sau oferte; linkuri securizate de acces către rezultatul analizelor.

Pentru a testa modulul sendSMS.ro cu RPA de la UiPath, click aici!, cat si pentru informatii detaliate iti stam la dispozitie 24/7, click aici !

 

Atenție la condițiile de utilizare a roaming-ului!

Timp de citire: 3 minute

ANCOM recomandă verificarea condițiilor de utilizare a serviciilor de telefonie și date mobile în roaming, dar și a setărilor telefonului, înainte de a pleca în vacanță, fie în România în localitățile de graniță, fie în statele pentru care nu există restricții de călătorie pe perioada pandemiei. Astfel utilizatorii pot evita cheltuieli nedorite. În apropierea granițelor se recomandă dezactivarea opțiunii de selectare automată a rețelei, iar în cazul unei călătorii în afara țării trebuie verificat dacă planul tarifar contractat include serviciul de roaming. Totodată, trebuie acordată atenție opțiunii pentru depășirea plafonului de 50 de euro pentru utilizarea internetului mobil în roaming.

Călătoriile în localitățile de graniță din România

Utilizatorii care călătoresc pe teritoriul României trebuie să știe că există riscul să intre în roaming involuntar, în special în zonele de graniță, dacă au activat acest serviciu, iar telefonul mobil sau tableta utilizate sunt setate pe selectarea automată a rețelei. În astfel de cazuri, echipamentul folosit se va conecta automat la rețeaua operatorului cu cel mai bun semnal în punctul în care se află aceștia, care poate fi rețeaua unui operator dintr-un stat învecinat. Se recomandă ca utilizatorii aflați în aceste situații să fie atenți la mesajele venite din partea propriului operator, care este obligat să informeze abonaţii cu privire la tarifele pe care le aplică în roaming.

Utilizatorii care se află pe teritoriul României dar intră în roaming involuntar vor fi facturaţi pentru serviciile de comunicații utilizate în roaming, ca și cum s-ar afla fizic pe teritoriul statului vecin.

Utilizatorii trebuie să știe că folosirea telefonului/tabletei în roaming involuntar nu îi scutește de plata acestui serviciu!

Pentru ca utilizatorii să știe cât mai exact care sunt zonele în care este posibil să intre în roaming involuntar, pe lângă lista localităților de graniță publicată pe pagina de internet ANCOM, aici, localitățile cu risc de roaming involuntar au fost incluse și în harta aisemnal.ro. Astfel, accesând aisemnal.ro, pe lângă informațiile despre nivelul semnalului, utilizatorii pot vedea și zonele de graniță în care riscă să se conecteze involuntar la stațiile de bază aflate pe teritoriul statului vecin și să comunice astfel la tarife de roaming.

Călătoriile în spațiul UE/SEE

De la intrarea în vigoare a regulamentului european „Roam like at home”, clienții operatorilor mobili din România care beneficiază de planuri tarifare cu acces la roaming în UE/SEE pot utiliza resursele naționale de voce, SMS și date și atunci când călătoresc în statele Uniunii Europene, în Norvegia, Islanda, Liechtenstein. „Roam like at home” se aplică și pe anumite teritorii europene „îndepărtate”, respectiv în Guyana Franceză, în insulele Guadelupa, Martinica, Mayotte, Reunion, Saint-Martin (numai partea insulei care aparține de Franța), Azore, Madeira și Canare, în insulele Åland, precum și în Gibraltar.

Deși de la 1 februarie 2020 Marea Britanie nu mai este stat membru al UE, acordul Brexit prevede o perioadă de tranziție, în care cea mai mare parte a legislației europene continuă să se aplice în relația cu aceasta. Astfel, utilizatorii români care călătoresc ocazional în Marea Britanie vor beneficia, cel puțin până la 31 decembrie 2020, de roaming la tarife naționale.

Furnizorii pot stabili anumite condiții de utilizare a serviciului de roaming în UE/SEE (politică de utilizare rezonabilă) pentru a preveni folosirea abuzivă sau anormală a acestui serviciu în alte scopuri decât pentru călătorii ocazionale în afara României, de exemplu în scopul de a preveni roaming-ul permanent în UE/SEE.

În cazul în care limitele de utilizare rezonabilă sunt depășite, furnizorul poate să perceapă anumite suprataxe, în plus față de tarifele naționale, pentru prestarea ulterioară a serviciul de roaming în UE/SEE, însă doar după o informare prealabilă.

Mai multe informații privind politica de utilizare rezonabilă în roaming sunt disponibile pe InfoCentru ANCOM, aici.

Călătoriile în afara spațiului UE/SEE

În cazul în care utilizatorii călătoresc în afara spațiului UE/SEE, recomandările ANCOM sunt ca aceștia să verifice dacă planul tarifar achiziționat include serviciul de roaming international și dacă furnizorul acestui serviciu a încheiat contracte de roaming cu furnizorii din statele vizitate.

ANCOM sfătuiește utilizatorii să verifice, înainte de a efectua o călătorie în state din afara SEE, care sunt tarifele aplicabile în aceste state pentru serviciul de roaming internațional.

Mai multe informații sunt disponibile aici.

Plafonul de 50 de euro la utilizarea internetului în roaming

Utilizatorii care călătoresc în străinătate, fie în spaţiul UE/SEE, fie în afara acestuia, trebuie să știe că au dreptul să beneficieze de un „plafon” implicit de 50 de euro/lună (fără TVA) la utilizarea serviciului de internet mobil în roaming dacă nu au optat pentru un alt plafon din ofertele comerciale ale furnizorilor. Serviciile de internet mobil în roaming vor fi restricționate la atingerea plafonului (implicit sau ales) dacă utilizatorii nu își exprimă acordul explicit pentru continuarea furnizării serviciului sau dacă nu au renunțat în mod expres la aplicarea plafonului implicit.

Speram ca ati gasit aceste informatii utile. Pentru orice alte informatii ne puteti contact direct: https://www.sendsms.ro/ro/contact/

SMS text cu emojii ? Da se poate, prin platforma sendSMS.ro

Timp de citire: 2 minute

Emoji pentru afacerea Dumneavoastra!

Acum puteți accesa toată gama de emoji Unicode pe platforma sendSMS. Adăugați un anumit caracter textelor dvs. sau încorporați-vă brandul într-un mod distractiv cu această listă extinsă de emoji.Toată lumea iubește un emoji grozav. O imagine spune o mie de cuvinte și un emoji stabilește tonul pentru cum doriți ca mesajul dvs. să fie perceput. În prezent, există peste 1800 de emoji unice – care nu includ variații suplimentare de culoare. Acesta este motivul pentru care am realizat o listă principală, filtrând cele mai relevante și utile emoji pentru mesajele dvs.

Pur și simplu selectati emoji-ul dorit din parta dreapta a paginii de expediere, nu ramane decat sa adaugati un text atractiv si sunteti gata de expediere.

Nu uitati: Caracterele Unicode sunt mai mari în octeți și vor scădea limita de caractere SMS de la 160 la 70.

 

Detalii despre caracterele Unicode gasiti aici: https://www.sendsms.ro/ro/glosar/#1574332455685-26cc211a-8557

Aici gasiti un tool gratuit pentru a verifica lungimea si formatul unui mesaj text (SMS) : https://www.sendsms.ro/ro/sms-length-calculator/

Daca nu sunteti deja client sendSMS, va putei inscrie aici https://hub.sendsms.ro/register.

Speram ca ati gasit aceste informatii utile. Pentru orice alte informatii ne puteti contact direct: https://www.sendsms.ro/ro/contact/

Peste 1.700 de controale ANCOM pe piețele telecom, poștă și echipamente radio, în prima jumătate a anului 2020

Timp de citire: 3 minute


Peste 1.700 de controale ANCOM pe piețele telecom, poștă și echipamente radio, în prima jumătate a anului 2020

„Având în vedere perioada atipică pe care o traversăm, în prima jumătate a acestui an, activitatea de monitorizare și control s-a concentrat îndeosebi pe supravegherea pieței echipamentelor radio și a compatibilității electromagnetice, neconformitatea echipamentelor radio putând produce interferențe prejudiciabile, și, implicit, care pot afecta buna funcționare a serviciilor de comunicații electronice. În acest sens, Autoritatea a efectuat 419 controale și a sancționat neconformitățile constate cu amenzi în cuantum de peste 200.000 lei. Totodată, a fost finalizată acțiunea de verificare a incidentului de securitate în care a fost implicată societatea Orange România în luna ianuarie 2020, aplicându-se o amendă contravențională de 500.000 lei. ”, a declarat Cristin Popa, Directorul Direcției Executive Monitorizare și Control din cadrul ANCOM.
În prima jumătate a anului, ANCOM a derulat în total 1.735 de controale, a transmis 60 de notificări și a aplicat 200 de avertismente şi 91 de amenzi contravenționale, în valoare totală de 995.900 lei. Suma astfel rezultată constituie venit la bugetul de stat.
Piața echipamentelor radio și compatibilitate electromagnetică
Pe piața echipamentelor radio și a compatibilității electromagnetice ANCOM a efectuat 419 controale, în urma cărora au fost aplicate 80 de avertismente și 42 de amenzi contravenționale în valoare totală de 207.000 de lei pentru echipamente neconforme din punct de vedere al compatibilității electromagnetice. Cea mai mare amendă, în cuantum de 35.000 lei, a fost aplicată pentru publicitatea și punerea la dispoziție pe piață a echipamentelor destinate să producă interferențe prejudiciabile (jammer).
De asemenea, ANCOM cooperează permanent cu Direcția Generală a Vămilor, autoritatea responsabilă cu controalele la frontierele externe ale României, pentru a se asigura că echipamentele care sunt puse în liberă circulație pe piața națională și, implicit, pe piața comunitară, respectă legislația în vigoare. Astfel, în prima jumătate a anului 2020 au fost soluționate 29 de notificări primite de ANCOM din partea birourilor vamale privind suspendarea punerii în liberă circulație a unor echipamente neconforme.
Piața comunicațiilor electronice
Pe piaţa de comunicaţii electronice, în prima jumătate a acestui an, ANCOM a efectuat 1.080 de acțiuni de control, contravenienții primind 60 de notificări, 76 de avertismente și 29 de amenzi contravenționale, în cuantum de 727.400 lei.
ANCOM a sancționat Orange pentru incidentul de securitate din 14 ianuarie 2020, manifestat la nivel național, care a afectat un număr de 1.921.096 de conexiuni din care 769.725 de conexiuni de date mobile și 1.151.371 de conexiuni de voce mobilă și SMS, durata acestuia fiind de 405 minute începând cu ora 16:54 și rezultând o indisponibilitate a rețelei la nivel logic de 53,93 minute pentru o singură zi, această valoare depășind maximul permis prin licență. Valoarea amenzii contravenționale aplicate este de 500.000 de lei.
De asemenea, ANCOM a aplicat un număr de 14 amenzi, în valoare de 137.400 lei, furnizorilor de servicii de telefonie, cel mai des întâlnite nereguli fiind legate de încălcarea obligațiilor privind încheierea contractelor cu utilizatorii finali.
În rândul furnizorilor de servicii de acces la internet, Autoritatea a aplicat 2 amenzi contravenționale în cuantum total de 10.000 lei, pentru furnizarea de servicii fără a avea un contract valabil încheiat.
6 amenzi contravenționale în valoare totală de 40.000 de lei au fost aplicate de ANCOM și furnizorilor de servicii de televiziune și radiodifuziune sonoră (RTV). Principalele încălcări au constat în nerespectarea datelor tehnice, a parametrilor ori a condițiilor cuprinse în autorizațiile tehnice.
Furnizorii de rețele de tip CATV au fost sancționați cu 5 amenzi contravenționale în valoare totală de 28.000 de lei pentru nerespectarea condițiilor prevăzute în Autorizația Generală.
Totodată, ANCOM a aplicat o amendă în cuantum de 12.000 de lei pentru utilizarea unei frecvențe fără a deține o licență de utilizare a acesteia.
Piața serviciilor poştale
ANCOM a efectuat în primele șase luni ale acestui an un număr de 236 de acțiuni de control. Au fost aplicate 44 de avertismente și 20 de amenzi contravenționale, în cuantum total de 61.500 de lei, fiind frecvent constatată nerespectarea obligațiilor impuse prin regimul de autorizare generală.
Din totalul controalelor, 4 au vizat Compania Națională Poșta Română în urma cărora a fost aplicat un avertisment, precum și o amendă în valoare de 5.000 lei.

Noi conditii tehnice pentru transmiterea apelurilor la numarul de urgenta 112, in consultare la ANCOM

Timp de citire: 2 minute

În contextul procesului de modernizare a infrastructurii Sistemului Național Unic pentru Apeluri de Urgență (SNUAU), ANCOM supune consultării publice condițiile tehnice de interconectare pe baza tehnologiei IP între SNUAU și Telekom România, operatorul care asigură preluarea apelurilor către 112, potrivit reglementărilor în vigoare. Noul tip de interconectare IP va funcționa în paralel cu soluția actuală de interconectare, fiind asigurată preluarea tuturor apelurilor, indiferent de condițiile tehnice utilizate.
Tehnologia de interconectare a SNUAU
În urma demersurilor inițiate de Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS) pentru modernizarea SNUAU, sistemul informatic centralizat de preluare şi dispecerizare a apelurilor către 112 va utiliza o infrastructură bazată pe un nou tip de interconectare, respectiv interconectarea bazată pe tehnologia IP.
Astfel, ANCOM propune redefinirea condițiilor de interconectare între SNUAU și Telekom România, prin utilizarea tehnologiei IP, în vederea preluării apelurilor de urgență și a informațiilor de localizare corespunzătoare acestora. De exemplu, interconectarea IP trebuie să fie realizată prin legături de date private și securizate, asigurându-se redundanța atât la nivel fizic, cât și la nivel logic.
Punctele de preluare şi dispecerizare a apelurilor de urgenţă
Proiectul de modernizare a SNUAU prevede, totodată, modernizarea punctelor de preluare şi dispecerizare a apelurilor de urgenţă, cu introducerea unor Centre Naționale 112 care asigură preluarea și procesarea apelurilor de urgență.
În consecință, proiectul de decizie al ANCOM prevede amplasarea punctelor de interconectare bazate pe tehnologia IP în cadrul Centrelor Naționale 112 din București, Brașov și Sibiu. Astfel, în situația în care cel puțin un Centru Național 112 nu este funcțional, va fi asigurată rerutarea automată a traficului către centrele disponibile. De asemenea, fiecare interfață a echipamentelor de interconectare IP va asigura o capacitate de 1 Gbit/s, iar fiecare punct de interconectare va asigura transportul traficului la nivel național pentru minim 1500 sesiuni (apeluri) simultane și procesarea a minim 200 de sesiuni (apeluri) pe secundă.
Legislație
Potrivit Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 34/2008 privind organizarea şi funcționarea Sistemului naţional unic pentru apeluri de urgenţă, cu modificările și completările ulterioare, ANCOM analizează şi stabileşte condiţiile tehnice și economice referitoare la realizarea comunicațiilor către Sistemul Național Unic pentru Apeluri de Urgență.

Harta Aisemnal.ro, actualizata cu localitatile cu risc de roaming involuntar

Timp de citire: 2 minute


Harta Aisemnal.ro, actualizată cu localitățile cu risc de roaming involuntar

„Pentru ca utilizatorii să știe cât mai exact care sunt zonele în care este posibil să intre în roaming involuntar, am introdus aceste localități în harta aisemnal.ro, sub formă de puncte la nivel de stradă. În acest fel, aisemnal.ro oferă acum informații atât despre nivelul semnalului, cât și despre zonele de graniță în care utilizatorii riscă să se conecteze involuntar la stațiile de bază aflate pe teritoriul statului vecin și să comunice la tarifele de roaming. Vom continua campaniile de măsurare a semnalului și vom integra rezultatele, astfel încât utilizatorii să aibă acces la cele mai recente date “, a declarat Cristin Popa, director executiv al ANCOM.

Roaming involuntar

Roaming-ul involuntar poate apărea în zonele de graniță de pe teritoriul României numai în cazul în care utilizatorii au activat serviciul de roaming, iar telefonul mobil sau tableta sunt setate pe selectarea automată a rețelei. În aceste situații, echipamentul mobil se va conecta automat la rețeaua operatorului cu cel mai bun semnal în punctul în care se află utilizatorul.

Utilizatorul, deși se află pe teritoriul României, va fi astfel facturat pentru serviciile de comunicații utilizate în roaming, ca și cum s-ar afla fizic pe teritoriul statului vecin.

Conform măsurătorilor efectuate de ANCOM, în majoritatea județelor aflate la graniță există puncte în care telefoanele sau tabletele pot intra în roaming involuntar. Astfel, din cele 440.425 de puncte aflate la o distanță de cel mult 15 km de frontiere monitorizate de ANCOM, au fost identificate și introduse în hartă 295.630 de puncte cu potențial risc de intrare în roaming involuntar. Localitățile identificate ca având un potențial risc de intrare în roaming involuntar se găsesc în judeţele Arad, Bihor, Botoșani, Caraș Severin, Călărași, Constanța, Dolj, Galați, Giurgiu, Iași, Mehedinți, Maramureș, Olt, Satu Mare, Suceava, Tulcea, Timiș, Teleorman, Vaslui.

Utilizatorii pot consulta lista actualizată, în 2020, a localităților de graniță identificate de ANCOM ca având un risc potențial de intrare în roaming involuntar, în funcție de operator.

Ce trebuie să facă utilizatorii pentru a evita intrarea în roaming involuntar?

În cazul în care intenționează să călătorească într-o zonă de graniță, utilizatorii trebuie să acorde atenție mesajelor venite din partea operatorului în rețeaua căruia se află. Operatorii au obligația de a informa utilizatorii prin SMS în momentul în care telefonul s-a conectat la rețeaua unui operator străin, precizând tarifele, în valori care includ TVA, aplicabile serviciului de roaming utilizat în statul respectiv.

Pentru a evita accesarea involuntară a serviciilor este bine ca utilizatorii să își ia măsuri de precauție:

– să selecteze manual rețeaua (utilizatorii pot dezactiva opțiunea telefonului de selectare automată a rețelei);

– să solicite operatorului activarea serviciul de roaming numai la cerere, când aceștia călătoresc în străinătate;

– să verifice la ce rețea e conectat telefonul sau tableta înainte de a le utiliza, în cazul în care selectarea rețelei rămâne pe modul automat.

Atentie! Utilizarea involuntara a telefonului/tabletei in roaming nu ii scuteste pe utilizatori de plata acestui serviciu.

Mai multe informatii privind utilizarea si costurile serviciului de roaming sunt disponibile pe pagina de internet a Autoritatii https://infocentru.ancom.ro/roaming-involuntar-de-granita/

Notificări prin aplicația VIBER, rezultate spectaculoase pentru retailer-ul online VIVRE

Timp de citire: 2 minute

Atunci când clienţii vor să comunice instantaneu şi direct cu brandurile, începi să te gândeşti ce canal de comunicare îţi va îmbunătăţi strategia de marketing. Una dintre aplicaţiile cele mai populare, care întrunește peste 900 milioane de utilizatori din întreaga lume și care îndeplineşte această dorinţă a clienţilor, este Viber..

Tu cât eşti de pregătit să îndeplineşti dorinţele clienţilor tăi?

Fie că ai sau nu un răspuns la această întrebare, noi te asigurăm ca nu eşti singur. Echipa sendSMS te ajută să alegi ce funcţioneză cel mai bine pentru tine, să adaugi Viber în strategia ta de marketing şi să obţii avantaje reale pentru a-ţi duce afacerea la următorul nivel.

În plus, vei avea mai mult de câştigat şi de oferit clienţilor, la preţuri mai mici. Mesajul prin Viber poate fi mai ieftin decât SMS-urile tradiţionale şi îţi permite să faci mai multe cu mesajul în sine. Nu mai trebuie să ajustezi conţinutul mesajului, astfel încât să se încadreze în limita de 160 de caractere a unui SMS standard. Cu Viber, poţi tasta până la 1000 de caractere, poţi ataşa imagini şi butoane. Efectul? Un interes mult mai mare pentru vânzările şi promoţiile business-ului tău.

O campanie care a creat un impact semnificativ la nivel european a fost cea realizată împreună cu partenerii de la VIVRE. Campania de promovare s-a desfăşurat în toate locaţiile VIVRE din Europa și s-a concentrat în special pe trimiterea unor mesaje de informare în perioada Black Friday, tututor clienţilor VIVRE activi în aplicația Viber.

Experienţa interactivă şi instantanee în mediul preferat al consumatorilor VIVRE a îmbogăţit considerabil relația cu clientul final, dar și strategia viitoare de marketing. În urma analizei efectuate la finalul campaniei de Black Friday, în noiembrie 2019, rezultatele au demonstrat că un mix de canale pentru notificările de marketing aduce cu siguranță și un rezultat pozitiv.

„Cu Viber, VIVRE a susținut un cost de doar 47% din costul tradițional alocat notificărilor prin SMS şi a generat un AOV (Average Order Value) cu 29% mai mare”, a declarat Andrei Paraschiv, Direct Marketingla VIVRE.

Tips & Tricks pentru a crește eficiența campaniilor de notificări push Viber / SMS / WhatsApp, Facebook Messenger, Google RCS

  • Poți menține viu interesul publicului țintă trimițând mesaje scurte, prin care încurajezi comunicarea, îți informezi și îți binedispui audiența; acestea sunt doar câteva dintre elementele cheie pentru ca aceste mesaje să fie relevante și de interes pentru receptor.
  • Trimițând mesaje de sărbători sau aniversare, îți exprimi loialitatea față de clienți și le reamintești de experiența pozitivă pe care au avut-o interacționând cu brandul tău.
  • Clienții fideli vor fi încântați să primească remindere înaintea perioadelor de reduceri sau chiar cupoane de reduceri, pe care le pot folosi la cumpărături în magazinele fizice sau în magazinele online.
  • Un scurt SMS informativ poate fi cea mai bună metodă de a reaminti publicului despre evenimentele sau conferințele pe care le organizezi.

Pentru mai multe informații legate de notificarile push prin Viber / SMS / WhatsApp, Facebook Messenger, Google RCS ce pot fi utilizate atât pentru creșterea vânzărilor, sporirea brand awareness-ului, integrări CRM, loialitate și campanii de retenție, cât și ca un instrument de raspuns direct pentru campanii TV, radio sau publicitate print sendSMS.ro vă stă la dispoziție.