1. SMS marketing
  2. »
  3. Noutăţi

Milenialii prefera sa comunice prin SMS si Chat in locul Telefonului si E-mailului

Timp de citire: 2 minute

Milenialii (generatia nascuta intre anii 1981-1996) prefera sa comunice prin SMS sau Chat in locul unei conversatii telefonice sau e-mail. Acest lucru se explica prin popularitatea crescuta a retelelor de socializare si a aplicatiilor chat gratuite in randul generatiei Y, dar este si o urmare a unui stil de viata mai alert si mai stresant.   (mai mult…)

mobile advertising sendsms

Atitudinea Consumatorilor fata de Mobile Advertising. Ce spun cercetarile?

Timp de citire: 3 minute

Mobile Advertising se refera la orice forma de publicitate livrata pe dispozitivele mobile (smartphone-uri si tablete). Sub umbrela Mobile Advertising intra campaniile publicitare prin SMS, MMS; campaniile publicitare prin aplicatii chat (Viber, WhatsApp, Facebook Messenger); bannerele si videoclipurile publicitare adaptate dispozitivelor mobile, notificarile push app.

Raspandirea rapida a publicitatii pe dispozitive mobile (mobile advertising) a atras nu doar atentia companiilor, ci si atentia cadrelor universitare si a cercetatorilor. In ultimii 20 de ani s-au realizat sute de studii despre modul in care este perceput de catre utilizatori advertisingul adaptat dispozitivelor  mobile. Recent, cativa cercetatori au analizat cele mai de incredere studii publicate pana acum si au compilat rezultatele intr-o meta-analiza publicata in “Journal of Business Research”.

“A meta-analytic review of mobile advertising research” a concluzionat ca personalizarea, divertismentul, credibilitatea si caracterul informativ sunt asociate cu atitudinile pozitive ale clientilor fata de mobile advertising. (mai mult…)

sms marketing

SMS-ul – Instrumentul de Marketing al Viitorului. Iata de ce:

Timp de citire: 2 minute

Cu siguranta ai constatat ca, in ultimii ani, mare parte din trafic provine de pe dispozitivele mobile. Prin urmare, e cert ca Mobile Marketingul, care include orice activitate de marketing ce targeteaza utilizatorii de telefoane mobile si tablete, este strategia prezentului si a viitorului.

In timp ce aplicatiile pentru smartphone-uri si content marketingul livrat via site-uri mobile-friendly sunt mari consumatoare de timp si bani, notificarile si reclamele prin SMS, sunt ieftine, usor de creat si trimis.

SMS-ul ofera brandurilor oportunitatea de a se intalni cu clientii acolo unde acestia isi petrec cel mai mult timp: pe telefonul mobil.   (mai mult…)

sms ecommerce

Cum te poti folosi de SMS in E-commerce?

Timp de citire: 2 minute

Marketingul prin SMS poate face minuni pentru afacerea ta e-commerce: brand awareness, vanzari, comunicare si interactiune rapida cu clientii. 

Iata o serie de statistici care atesta puterea marketingului prin SMS:

  • 48% dintre utilizatorii de internet au declarat ca ar prefera sa primeasca mesaje de loialitate prin SMS. 
  •  75% dintre mileniali prefera sa primeasca notificari prin SMS privind promotiile. 
  • 50% dintre consumatori efectueaza achizitii directe dupa ce li s-a trimis un SMS “branduit” cu un cupon de reducere sau un cod QR. 
  • Voucherele livrate prin SMS au rate de folosire de 10 ori mai mari decat cele de pe flyere.
  • Consumatorii care primesc mesaje de marketing prin SMS sunt cu 40% mai inclinati sa efectueze o achizitie. 
  • Utilizarea de linkuri scurte, branduite, ajuta la imbunatatirea conversiilor cu pana la 34%.
  • 98% din SMS-uri sunt citite, comparativ cu doar 20% din e-mailuri.
  • Pana la 80% dintre consumatori au preferat sa-si urmareasca comenzile prin SMS. 
  • Mesajele SMS au o rata de clic medie de 36%, in timp ce ratele de clic pentru e-mail sunt de 3,4%.
  • Rata de raspuns la mesaje SMS este de 45%,  fata de 6% rata de raspuns la e-mail (MobileMonkey.com). 

(mai mult…)

2FA si OTP

Securizează-ți afacerea împotriva atacurilor cibernetice prin Autentificare în 2 pași (2FA) și One Time Password (OTP) via sendSMS

Timp de citire: 3 minute

Știați că în lume au loc zilnic peste 400 de milioane de atacuri malware? Și peste 300 de milioane de încercări de autentificare frauduloase? Majoritatea scurgerilor de date sunt cauzate de furtul de credențiale (81%), de duplicarea parolelor (73%) și de utilizarea de aplicații neautorizate de către angajați (50%)? (Microsoft).

 Să te bazezi doar pe un user și pe o parolă ca metodă de autentificare nu mai este realist astăzi din punct de vedere al securității. 

Pe măsură ce criminalitatea cibernetică devine mai sofisticată, companiile descoperă că vechile lor sisteme de securitate nu se potrivesc amenințărilor și atacurilor moderne. (mai mult…)