1. SMS marketing
  2. »
  3. Noutăţi
CPaaS

Crestere de peste 40% a numarului incidentelor de securitate ce au afectat conexiunile de telefonie mobila si internet mobil, in 2023

Timp de citire: 4 minute

ANCOM a publicat Raportul privind incidentele care au afectat securitatea retelelor si serviciilor de comunicatii electronice in anul 2023. Numarul total al incidentelor a crescut semnificativ fata de anul precedent (+45%), de la 341 incidente in 2022 la 497 in 2023. Raportul ofera o sinteza detaliata a incidentelor raportate de furnizorii de retele si servicii, urmarind totodata intelegerea cauzelor care le-au generat si contribuind astfel la identificarea unor masuri corective si preventive eficiente. (mai mult…)

Atentie la comenzile de servicii cu valoare adaugata realizate accidental prin SMS

Timp de citire: 3 minute

Transmiterea de SMS-uri catre numere scurte prin care sunt oferite diferite servicii de continut sau, in unele cazuri, chiar primirea de SMS-uri de la asemenea servicii sunt, de regula, taxate suplimentar. Utilizatorii care trimit un SMS sau raspund la un SMS primit de la un astfel de numar realizeaza de fapt o comanda pentru accesul la servicii cu valoare adaugata (SVA) sau se aboneaza la acest tip de servicii. (mai mult…)

flash sale

Cum să promovezi campaniile Flash Sale?

Timp de citire: 2 minute

Flash Sale reprezintă o strategie de marketing menită să genereze un volum mare de vânzări într-o perioadă scurtă de timp. Prin urmare, dacă vrei să promovezi eficient o astfel de campanie, targetarea precisă și viteza cu care informezi consumatorii sunt doi factori esențiali atunci când alegi canalele de promovare. (mai mult…)

flash sale

FLASH SALE: ce este și ce implică această tehnică de marketing

Timp de citire: 3 minute

Cauți tehnici de marketing eficiente pentru promovarea produselor? Dacă deții un magazin online sau fizic, Flash Sale ar putea fi metoda perfectă pentru creșterea vânzărilor.
(mai mult…)

sms ecommerce

Dezvoltă-ți Afacerea e-Commerce prin SMS Marketing

Timp de citire: 2 minute

Notificările prin SMS și comunicarea bidirecțională prin SMS pot fi folosite în fiecare etapă a interacțiunii cu clienții – generarea de leads-uri, creșterea vânzărilor, recuperarea coșurilor abandonate, notificări privind livrarea, asistență pre și post-vânzare, solicitare feedback, campanii de loializare.

Poți integra Marketingul prin SMS în fiecare etapă a experienței consumatorilor cu magazinul tău online sau te poți concentra pe anumite etape, precum fidelizarea clienților existenți.
(mai mult…)