1. SMS marketing
  2. »
  3. Noutăţi
  4. »
  5. Pagina 2

MESAJE DE MULȚUMIRE PENTRU CLIENȚI: Care este scopul acestora?

Timp de citire: 3 minute

De câte ori ți s-a întâmplat să primești de la diverse firme anumite mesaje care sună cam așa: “Vă mulțumim pentru cumpărăturile făcute!”? Acest tip de SMS face parte din categoria mesajelor de mulțumire pentru clienți, care are mai multe scopuri, fiind benefice pentru firma expeditoare.

Află de la SendSMS.ro mai multe informații despre mesajele de mulțumire pentru clienți.  (mai mult…)

STRATEGII DE MARKETING – Cele mai bune tehnici și rolul acestora

Timp de citire: 7 minute

Creșterea unei afaceri nu este deloc ușoară, însă nu poate fi încadrată nici la stadiul de misiune imposibilă. În primul rând, trebuie să dispui de o idee originală, care să ia cu asalt piața, după care să țintești o categorie de public și să faci toate demersurile necesare vânzării de produse sau servicii.

Cu toate acestea, trebuie să reții că nu este suficient să pui la dispoziția clienților articole de calitate, ci ai nevoie și de câteva strategii de marketing foarte bine puse la punct, care pot alimenta succesul firmei și obținerea unui profit frumos. (mai mult…)

SendSMS.ro lansează o activitate RPA pentru UiPath Studio

Timp de citire: 3 minute

SendSMS.ro lansează o activitate RPA pentru UiPath Studio

Cum ar fi să configurezi un robot care să îți scutească angajații de munca minuțioasă și repetitivă? De la acest vis a pornit dezvoltarea și implementarea Automatizării Robotizate a Proceselor (RPA). Astăzi, poți configura relativ ușor un robot care să trimită – via SMS, de exemplu – alerte, notificări, remindere, documente sau coduri unice clienților, colegilor sau colaboratorilor.

SendSMS este prima companie din Romania care lansează un modul de conectare cu RPA de la UiPath – în prezent cea mai prietenoasă platformă de Automatizare Robotizată a Proceselor. (mai mult…)

Atenție la condițiile de utilizare a roaming-ului!

Timp de citire: 3 minute

ANCOM recomandă verificarea condițiilor de utilizare a serviciilor de telefonie și date mobile în roaming, dar și a setărilor telefonului, înainte de a pleca în vacanță, fie în România în localitățile de graniță, fie în statele pentru care nu există restricții de călătorie pe perioada pandemiei. Astfel utilizatorii pot evita cheltuieli nedorite. În apropierea granițelor se recomandă dezactivarea opțiunii de selectare automată a rețelei, iar în cazul unei călătorii în afara țării trebuie verificat dacă planul tarifar contractat include serviciul de roaming. Totodată, trebuie acordată atenție opțiunii pentru depășirea plafonului de 50 de euro pentru utilizarea internetului mobil în roaming. (mai mult…)

SMS text cu emojii ? Da se poate, prin platforma sendSMS.ro

Timp de citire: 2 minute

Emoji pentru afacerea Dumneavoastra!

Acum puteți accesa toată gama de emoji Unicode pe platforma sendSMS. Adăugați un anumit caracter textelor dvs. sau încorporați-vă brandul într-un mod distractiv cu această listă extinsă de emoji.Toată lumea iubește un emoji grozav. O imagine spune o mie de cuvinte și un emoji stabilește tonul pentru cum doriți ca mesajul dvs. să fie perceput. În prezent, există peste 1800 de emoji unice – care nu includ variații suplimentare de culoare. Acesta este motivul pentru care am realizat o listă principală, filtrând cele mai relevante și utile emoji pentru mesajele dvs.

Pur și simplu selectati emoji-ul dorit din parta dreapta a paginii de expediere, nu ramane decat sa adaugati un text atractiv si sunteti gata de expediere. (mai mult…)

Peste 1.700 de controale ANCOM pe piețele telecom, poștă și echipamente radio, în prima jumătate a anului 2020

Timp de citire: 3 minute


Peste 1.700 de controale ANCOM pe piețele telecom, poștă și echipamente radio, în prima jumătate a anului 2020

„Având în vedere perioada atipică pe care o traversăm, în prima jumătate a acestui an, activitatea de monitorizare și control s-a concentrat îndeosebi pe supravegherea pieței echipamentelor radio și a compatibilității electromagnetice, neconformitatea echipamentelor radio putând produce interferențe prejudiciabile, și, implicit, care pot afecta buna funcționare a serviciilor de comunicații electronice. În acest sens, Autoritatea a efectuat 419 controale și a sancționat neconformitățile constate cu amenzi în cuantum de peste 200.000 lei. Totodată, a fost finalizată acțiunea de verificare a incidentului de securitate în care a fost implicată societatea Orange România în luna ianuarie 2020, aplicându-se o amendă contravențională de 500.000 lei. ”, a declarat Cristin Popa, Directorul Direcției Executive Monitorizare și Control din cadrul ANCOM.
În prima jumătate a anului, ANCOM a derulat în total 1.735 de controale, a transmis 60 de notificări și a aplicat 200 de avertismente şi 91 de amenzi contravenționale, în valoare totală de 995.900 lei. Suma astfel rezultată constituie venit la bugetul de stat.
Piața echipamentelor radio și compatibilitate electromagnetică
Pe piața echipamentelor radio și a compatibilității electromagnetice ANCOM a efectuat 419 controale, în urma cărora au fost aplicate 80 de avertismente și 42 de amenzi contravenționale în valoare totală de 207.000 de lei pentru echipamente neconforme din punct de vedere al compatibilității electromagnetice. Cea mai mare amendă, în cuantum de 35.000 lei, a fost aplicată pentru publicitatea și punerea la dispoziție pe piață a echipamentelor destinate să producă interferențe prejudiciabile (jammer).
De asemenea, ANCOM cooperează permanent cu Direcția Generală a Vămilor, autoritatea responsabilă cu controalele la frontierele externe ale României, pentru a se asigura că echipamentele care sunt puse în liberă circulație pe piața națională și, implicit, pe piața comunitară, respectă legislația în vigoare. Astfel, în prima jumătate a anului 2020 au fost soluționate 29 de notificări primite de ANCOM din partea birourilor vamale privind suspendarea punerii în liberă circulație a unor echipamente neconforme.
Piața comunicațiilor electronice
Pe piaţa de comunicaţii electronice, în prima jumătate a acestui an, ANCOM a efectuat 1.080 de acțiuni de control, contravenienții primind 60 de notificări, 76 de avertismente și 29 de amenzi contravenționale, în cuantum de 727.400 lei.
ANCOM a sancționat Orange pentru incidentul de securitate din 14 ianuarie 2020, manifestat la nivel național, care a afectat un număr de 1.921.096 de conexiuni din care 769.725 de conexiuni de date mobile și 1.151.371 de conexiuni de voce mobilă și SMS, durata acestuia fiind de 405 minute începând cu ora 16:54 și rezultând o indisponibilitate a rețelei la nivel logic de 53,93 minute pentru o singură zi, această valoare depășind maximul permis prin licență. Valoarea amenzii contravenționale aplicate este de 500.000 de lei.
De asemenea, ANCOM a aplicat un număr de 14 amenzi, în valoare de 137.400 lei, furnizorilor de servicii de telefonie, cel mai des întâlnite nereguli fiind legate de încălcarea obligațiilor privind încheierea contractelor cu utilizatorii finali.
În rândul furnizorilor de servicii de acces la internet, Autoritatea a aplicat 2 amenzi contravenționale în cuantum total de 10.000 lei, pentru furnizarea de servicii fără a avea un contract valabil încheiat.
6 amenzi contravenționale în valoare totală de 40.000 de lei au fost aplicate de ANCOM și furnizorilor de servicii de televiziune și radiodifuziune sonoră (RTV). Principalele încălcări au constat în nerespectarea datelor tehnice, a parametrilor ori a condițiilor cuprinse în autorizațiile tehnice.
Furnizorii de rețele de tip CATV au fost sancționați cu 5 amenzi contravenționale în valoare totală de 28.000 de lei pentru nerespectarea condițiilor prevăzute în Autorizația Generală.
Totodată, ANCOM a aplicat o amendă în cuantum de 12.000 de lei pentru utilizarea unei frecvențe fără a deține o licență de utilizare a acesteia.
Piața serviciilor poştale
ANCOM a efectuat în primele șase luni ale acestui an un număr de 236 de acțiuni de control. Au fost aplicate 44 de avertismente și 20 de amenzi contravenționale, în cuantum total de 61.500 de lei, fiind frecvent constatată nerespectarea obligațiilor impuse prin regimul de autorizare generală.
Din totalul controalelor, 4 au vizat Compania Națională Poșta Română în urma cărora a fost aplicat un avertisment, precum și o amendă în valoare de 5.000 lei.

Noi conditii tehnice pentru transmiterea apelurilor la numarul de urgenta 112, in consultare la ANCOM

Timp de citire: 2 minute

În contextul procesului de modernizare a infrastructurii Sistemului Național Unic pentru Apeluri de Urgență (SNUAU), ANCOM supune consultării publice condițiile tehnice de interconectare pe baza tehnologiei IP între SNUAU și Telekom România, operatorul care asigură preluarea apelurilor către 112, potrivit reglementărilor în vigoare. Noul tip de interconectare IP va funcționa în paralel cu soluția actuală de interconectare, fiind asigurată preluarea tuturor apelurilor, indiferent de condițiile tehnice utilizate.
Tehnologia de interconectare a SNUAU
În urma demersurilor inițiate de Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS) pentru modernizarea SNUAU, sistemul informatic centralizat de preluare şi dispecerizare a apelurilor către 112 va utiliza o infrastructură bazată pe un nou tip de interconectare, respectiv interconectarea bazată pe tehnologia IP.
Astfel, ANCOM propune redefinirea condițiilor de interconectare între SNUAU și Telekom România, prin utilizarea tehnologiei IP, în vederea preluării apelurilor de urgență și a informațiilor de localizare corespunzătoare acestora. De exemplu, interconectarea IP trebuie să fie realizată prin legături de date private și securizate, asigurându-se redundanța atât la nivel fizic, cât și la nivel logic.
Punctele de preluare şi dispecerizare a apelurilor de urgenţă
Proiectul de modernizare a SNUAU prevede, totodată, modernizarea punctelor de preluare şi dispecerizare a apelurilor de urgenţă, cu introducerea unor Centre Naționale 112 care asigură preluarea și procesarea apelurilor de urgență.
În consecință, proiectul de decizie al ANCOM prevede amplasarea punctelor de interconectare bazate pe tehnologia IP în cadrul Centrelor Naționale 112 din București, Brașov și Sibiu. Astfel, în situația în care cel puțin un Centru Național 112 nu este funcțional, va fi asigurată rerutarea automată a traficului către centrele disponibile. De asemenea, fiecare interfață a echipamentelor de interconectare IP va asigura o capacitate de 1 Gbit/s, iar fiecare punct de interconectare va asigura transportul traficului la nivel național pentru minim 1500 sesiuni (apeluri) simultane și procesarea a minim 200 de sesiuni (apeluri) pe secundă.
Legislație
Potrivit Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 34/2008 privind organizarea şi funcționarea Sistemului naţional unic pentru apeluri de urgenţă, cu modificările și completările ulterioare, ANCOM analizează şi stabileşte condiţiile tehnice și economice referitoare la realizarea comunicațiilor către Sistemul Național Unic pentru Apeluri de Urgență.

Harta Aisemnal.ro, actualizata cu localitatile cu risc de roaming involuntar

Timp de citire: 2 minute


Harta Aisemnal.ro, actualizată cu localitățile cu risc de roaming involuntar

„Pentru ca utilizatorii să știe cât mai exact care sunt zonele în care este posibil să intre în roaming involuntar, am introdus aceste localități în harta aisemnal.ro, sub formă de puncte la nivel de stradă. În acest fel, aisemnal.ro oferă acum informații atât despre nivelul semnalului, cât și despre zonele de graniță în care utilizatorii riscă să se conecteze involuntar la stațiile de bază aflate pe teritoriul statului vecin și să comunice la tarifele de roaming. Vom continua campaniile de măsurare a semnalului și vom integra rezultatele, astfel încât utilizatorii să aibă acces la cele mai recente date “, a declarat Cristin Popa, director executiv al ANCOM.

Roaming involuntar

Roaming-ul involuntar poate apărea în zonele de graniță de pe teritoriul României numai în cazul în care utilizatorii au activat serviciul de roaming, iar telefonul mobil sau tableta sunt setate pe selectarea automată a rețelei. În aceste situații, echipamentul mobil se va conecta automat la rețeaua operatorului cu cel mai bun semnal în punctul în care se află utilizatorul.

Utilizatorul, deși se află pe teritoriul României, va fi astfel facturat pentru serviciile de comunicații utilizate în roaming, ca și cum s-ar afla fizic pe teritoriul statului vecin.

Conform măsurătorilor efectuate de ANCOM, în majoritatea județelor aflate la graniță există puncte în care telefoanele sau tabletele pot intra în roaming involuntar. Astfel, din cele 440.425 de puncte aflate la o distanță de cel mult 15 km de frontiere monitorizate de ANCOM, au fost identificate și introduse în hartă 295.630 de puncte cu potențial risc de intrare în roaming involuntar. Localitățile identificate ca având un potențial risc de intrare în roaming involuntar se găsesc în judeţele Arad, Bihor, Botoșani, Caraș Severin, Călărași, Constanța, Dolj, Galați, Giurgiu, Iași, Mehedinți, Maramureș, Olt, Satu Mare, Suceava, Tulcea, Timiș, Teleorman, Vaslui.

Utilizatorii pot consulta lista actualizată, în 2020, a localităților de graniță identificate de ANCOM ca având un risc potențial de intrare în roaming involuntar, în funcție de operator.

Ce trebuie să facă utilizatorii pentru a evita intrarea în roaming involuntar?

În cazul în care intenționează să călătorească într-o zonă de graniță, utilizatorii trebuie să acorde atenție mesajelor venite din partea operatorului în rețeaua căruia se află. Operatorii au obligația de a informa utilizatorii prin SMS în momentul în care telefonul s-a conectat la rețeaua unui operator străin, precizând tarifele, în valori care includ TVA, aplicabile serviciului de roaming utilizat în statul respectiv.

Pentru a evita accesarea involuntară a serviciilor este bine ca utilizatorii să își ia măsuri de precauție:

– să selecteze manual rețeaua (utilizatorii pot dezactiva opțiunea telefonului de selectare automată a rețelei);

– să solicite operatorului activarea serviciul de roaming numai la cerere, când aceștia călătoresc în străinătate;

– să verifice la ce rețea e conectat telefonul sau tableta înainte de a le utiliza, în cazul în care selectarea rețelei rămâne pe modul automat.

Atentie! Utilizarea involuntara a telefonului/tabletei in roaming nu ii scuteste pe utilizatori de plata acestui serviciu.

Mai multe informatii privind utilizarea si costurile serviciului de roaming sunt disponibile pe pagina de internet a Autoritatii https://infocentru.ancom.ro/roaming-involuntar-de-granita/

Notificări prin aplicația VIBER, rezultate spectaculoase pentru retailer-ul online VIVRE

Timp de citire: 2 minute

Atunci când clienţii vor să comunice instantaneu şi direct cu brandurile, începi să te gândeşti ce canal de comunicare îţi va îmbunătăţi strategia de marketing. Una dintre aplicaţiile cele mai populare, care întrunește peste 900 milioane de utilizatori din întreaga lume și care îndeplineşte această dorinţă a clienţilor, este Viber..

Tu cât eşti de pregătit să îndeplineşti dorinţele clienţilor tăi?

Fie că ai sau nu un răspuns la această întrebare, noi te asigurăm ca nu eşti singur. Echipa sendSMS te ajută să alegi ce funcţioneză cel mai bine pentru tine, să adaugi Viber în strategia ta de marketing şi să obţii avantaje reale pentru a-ţi duce afacerea la următorul nivel.

În plus, vei avea mai mult de câştigat şi de oferit clienţilor, la preţuri mai mici. Mesajul prin Viber poate fi mai ieftin decât SMS-urile tradiţionale şi îţi permite să faci mai multe cu mesajul în sine. Nu mai trebuie să ajustezi conţinutul mesajului, astfel încât să se încadreze în limita de 160 de caractere a unui SMS standard. Cu Viber, poţi tasta până la 1000 de caractere, poţi ataşa imagini şi butoane. Efectul? Un interes mult mai mare pentru vânzările şi promoţiile business-ului tău.

O campanie care a creat un impact semnificativ la nivel european a fost cea realizată împreună cu partenerii de la VIVRE. Campania de promovare s-a desfăşurat în toate locaţiile VIVRE din Europa și s-a concentrat în special pe trimiterea unor mesaje de informare în perioada Black Friday, tututor clienţilor VIVRE activi în aplicația Viber.

Experienţa interactivă şi instantanee în mediul preferat al consumatorilor VIVRE a îmbogăţit considerabil relația cu clientul final, dar și strategia viitoare de marketing. În urma analizei efectuate la finalul campaniei de Black Friday, în noiembrie 2019, rezultatele au demonstrat că un mix de canale pentru notificările de marketing aduce cu siguranță și un rezultat pozitiv.

„Cu Viber, VIVRE a susținut un cost de doar 47% din costul tradițional alocat notificărilor prin SMS şi a generat un AOV (Average Order Value) cu 29% mai mare”, a declarat Andrei Paraschiv, Direct Marketingla VIVRE.

Tips & Tricks pentru a crește eficiența campaniilor de notificări push Viber / SMS / WhatsApp, Facebook Messenger, Google RCS

  • Poți menține viu interesul publicului țintă trimițând mesaje scurte, prin care încurajezi comunicarea, îți informezi și îți binedispui audiența; acestea sunt doar câteva dintre elementele cheie pentru ca aceste mesaje să fie relevante și de interes pentru receptor.
  • Trimițând mesaje de sărbători sau aniversare, îți exprimi loialitatea față de clienți și le reamintești de experiența pozitivă pe care au avut-o interacționând cu brandul tău.
  • Clienții fideli vor fi încântați să primească remindere înaintea perioadelor de reduceri sau chiar cupoane de reduceri, pe care le pot folosi la cumpărături în magazinele fizice sau în magazinele online.
  • Un scurt SMS informativ poate fi cea mai bună metodă de a reaminti publicului despre evenimentele sau conferințele pe care le organizezi.

Pentru mai multe informații legate de notificarile push prin Viber / SMS / WhatsApp, Facebook Messenger, Google RCS ce pot fi utilizate atât pentru creșterea vânzărilor, sporirea brand awareness-ului, integrări CRM, loialitate și campanii de retenție, cât și ca un instrument de raspuns direct pentru campanii TV, radio sau publicitate print sendSMS.ro vă stă la dispoziție.

În ce condiții îţi poate modifica operatorul contractul de telefonie, internet sau televiziune?

Timp de citire: < 1 minut

O informare recentă ANCOM, aduce în discuţie modificarea contractului pentru servicii de telefonie, internet sau televiziune, care se poate face atât la cererea utilizatorului, cât și la inițiativa operatorului. Dacă operatorul intenționează să modifice unilateral clauze din contract (servicii oferite, tarife, mod de tarifare etc.), are obligaţia să își informeze abonații despre conținutul modificărilor, prin intermediul unei notificări, cu cel puţin 30 de zile înainte de producerea acestora. În acest interval, dacă nu sunt de acord cu modificările, abonații pot renunţa la contract fără a plăti despăgubiri.

Transmiterea notificărilor

Notificarea privind intenția de a modifica unilateral contractul trebuie să fie transmisă de operator printr-unul din următoarele mijloace:

  • e-mail
  • SMS
  • contul de client al utilizatorului de pe site-ul operatorului, caz în care va fi însoțită de un SMS și/sau e-mail de avertizare cu privire la transmiterea notificării.
  • fax
  • scrisoare

Mijlocul ales de furnizor pentru transmiterea notificării trebuie să asigure transmiterea integrală a textului acesteia, fără a face trimitere la alte surse de informare.

Ce, cum şi unde reclami

Dacă furnizorul a modificat contractul fără să te notifice sau nu te-a informat despre posibilitatea de a denunţa contractul fără penalităţi, ANCOM poate lua măsuri. Sesizările pot fi trimise prin mijloacele menționate în secţiunea Sesizează ANCOM!

InfoCentru ANCOM

Poți afla mai multe detalii despre contractele încheiate cu operatorii și despre informațiile pe care aceștia sunt obligați să le publice pe site-urile proprii de internet, consultă InfoCentrul ANCOM, aici