SMS cu Short URL
Cum în SMS-ul clasic ești limitat la 160 de caractere, este important ca linkurile incluse să fie cât mai scurte. URL-urile scurte sendSMS, de tipul https://ros.ms/oferta/, îți permit nu doar să economisești spațiu, ci să și masori eficiența campaniei și să iei măsuri suplimentare în timp real (re-angajare, re-targetare).
98-99% dintre destinatari citesc mesajul SMS, însă de cele mai multe ori nu îți dorești doar awareness, ci și engagement. Când vrei ca destinatarii să acționeze rapid, include în SMS un Short URL. Astfel îi direcționezi către o pagină din site unde pot efectua cumpărături, completa sondaje, confirma noi termeni și condiții, descărca facturi ș.a.m.d.
Aplicațiile practice includ:
-Campanii SMS Marketing: linkuri scurte către pagini cu oferte, reduceri, strângeri de fonduri;
-Informarea clienților, angajaților sau colaboratorilor: linkuri scurte prin SMS către documente actualizate sau noi proceduri, termeni și condiții;
-Remindere: SMS-uri cu short URL către facturi, ședințe online.
-Alerte: instituțiile pot trimite SMS-uri cu linkuri scurte către proceduri, recomandări, în caz de situații de urgență.
Pe lângă monitorizarea click-urilor pe linkurile scurte, prin platforma sendSMS poți descărca informații suplimentare despre utilizatori, în special despre:
Alte avantaje ale link-urilor scurtate ar fi:
Vrei mai multe informații despre produsele și serviciile SendSMS?
Îți stăm la dispoziție pentru orice întrebare.