1. SMS marketing
  2. »
  3. SMS BIDIRECTIONAL

Campanii SMS Bidirectionale

Mesajele prin SMS nu mai reprezinta un canal de comunicare unilaterala. 89% dintre utilizatorii de telefoane mobile isi doresc sa poata comunica direct cu un brand. Motivele variaza, insa cei mai multi se inscriu in bazele de date a unei companii pentru a primi cupoane de reducere. Altii isi doresc sa primeasca alerte cu privire la o programare sau pur si simplu pentru a fi la curent cu ce se intampla pe piata. Mai mult de jumatate din consumatori considera ca un brand este de calitate atunci cand folosesc mesajele bidirectionale drept un canal de comunicare.

Printre cele mai comune campanii de SMS bidirectionale, gasim:

- clientul trimite SMS la un numar scurt cu codul de pe ambalaj / factura / bon fiscal si poate castiga un premiu instant sau se poate inscrie la o tombola
- clientul trimite SMS la un numar scurt pentru a se inscrie la un eveniment, petreceri private, testari de produse, etc.
- clientul trimite SMS la un numar scurt pentru a confirma /anula o programare sau pentru a fi contactat de un consultant
- clientul trimite SMS la un numar scurt pentru a afla date privind soldul contului, creditul disponibil, suma de plata, etc - serviciu de tip selfcare

În plus, prin intermediul sendSMS beneficiezi de :

Raspuns automat prin SMS la toate mesajele primite

Reguli de validare/invalidare a fiecarui SMS receptionat

Conectivitate client prin protocoale HTTP sau SMPP

24 / 7 suport tehnic

Cu ajutorul campaniilor SMS Bidirectionale economisești timp, bani și comunici eficient cu actualii sau potențialii tăi clienți sau cu partenerii și angajații tăi. Ai trimis un mesaj și colectezi raspunsuri ușor, rapid si eficient

Vrei mai multe informatii despre produsele si serviciile SendSMS?

Iti stam la dispozitie pentru orice intrebare.