1. SMS marketing
  2. »
  3. SMS BIDIRECTIONAL

Campanii SMS Bidirectionale

Mesajele prin SMS nu mai reprezintă un canal de comunicare unilaterală. 89% dintre utilizatorii de telefoane mobile își doresc să poată comunica direct cu un brand. Motivele variază, însă cei mai mulți se înscriu în bazele de date a unei companii pentru a primi cupoane de reducere. Alții își doresc să primească alerte cu privire la o programare sau pur și simplu pentru a fi la curent cu ce se întâmplă pe piață. Mai mult de jumătate din consumatori consideră că un brand este de calitate atunci când folosesc mesajele bidirectionale drept un canal de comunicare.

Printre cele mai comune campanii de SMS bidirecționale, găsim:
• clientul trimite SMS la un număr scurt cu codul de pe ambalaj / factură / bon fiscal și poate căștiga un premiu instant sau se poate înscrie la o tombolă
• clientul trimite SMS la un număr scurt pentru a se înscrie la un eveniment, petreceri private, testări de produse, etc.
• clientul trimite SMS la un număr scurt pentru a confirma /anula o programare sau pentru a fi contactat de un consultant
• clientul trimite SMS la un număr scurt pentru a afla date privind soldul contului, creditul disponibil, suma de plată, etc - serviciu de tip selfcare

În plus, prin intermediul sendSMS beneficiezi de :

Răspuns automat prin SMS la toate mesajele primite

Reguli de validare/invalidare a fiecărui SMS recepționat

Conectivitate client prin protocoale HTTP sau SMPP

24 / 7 suport tehnic

Cu ajutorul campaniilor SMS Bidirectionale economisești timp, bani și comunici eficient cu actualii sau potențialii tăi clienți sau cu partenerii și angajații tăi. Ai trimis un mesaj și colectezi răspunsuri ușor, rapid și eficient

Vrei mai multe informatii despre produsele si serviciile SendSMS?

Iti stam la dispozitie pentru orice intrebare.