1. SMS marketing
  2. »
  3. Noutăţi
  4. »
  5. Cum să crești vânzările de Black Friday?
cum sa cresti vanzarile de black friday

Cum să crești vânzările de Black Friday?

O stea2 stele3 stele4 stele5 stele (1 voturi, medie: 5,00 din 5)
Încarc...
Timp de citire: 4 minute

În ultimii ani, Black Friday a devenit un eveniment comercial din ce în ce mai așteptat și mai competitiv. Dacă dorești ca brandul tău să iasă în evidență și să-ți maximizezi veniturile de Black Friday, este esențial să apelezi la strategii de marketing eficiente.

Marketingul prin SMS face diferența:

  • Rata de deschidere a SMS-urilor este de 98-99%, cu mult peste cea a e-mailurilor, care se situează undeva la 20%.
  • Statisticile arată că, în medie, mesajele SMS comerciale de Black Friday duc la o creștere a comenzilor de 3-4 ori mai mare decât e-mail marketingul.
  • SMS Marketingul are, în general, o rată de conversie cu 200% mai mare decât alte strategii de marketing digital.
  • În perioada Black Friday, 45% din vânzările online sunt realizate prin intermediul unui smartphone.
  • Peste 19% din coșurile abandonate sunt recuperate cu SMS-uri personalizate automatizate.
  • ROI excelent. Nu e doar despre a crește vânzările, ci și despre a avea un retur al investiției bun. Astfel că SMS Marketingul este ideal din acest punct de vedere. Prețul unei campanii SMS este mic; de exemplu, 20 euro +tva pentru 500 SMS-uri, 190 euro+tva pentru 5000 de SMS-uri clasice.

Crește vânzările de Black Friday cu SMS-uri clasice și SMS-uri Rich Media!

În e-commerce, cei mai eficienți factori de persuasiune și conversie sunt câțiva la număr: gratuitățile (reduceri, promoții), dovezile sociale (recenzii, popularitate) și informațiile cruciale, esențiale, despre produs (biasul categorizării) [experimente Think with Google, 2021].

Pentru a include aceste informații esențiale, îți ajung cele 160 de caractere ale unui SMS clasic, iar dacă îți dorești ceva next-level, îți recomandăm notificările RCS Business care îți permit să incluzi: texte mult mai lungi, fotografii și videoclipuri HD, carusele cu produse sau opțiuni, butoane configurabile, chatbots.

Achiziționează un senderID personalizat cu numele brandului pentru a crește încrederea utilizatorilor și a avea o rată de click mai mare.

Dacă n-ai o bază generoasă cu numere de telefon, sendSMS te ajută să livrezi mesaje SMS în masă către baza de clienți Vodafone și Orange România, segmentată și filtrată după criteriile specificate de tine.  Serviciul Mobile Advertising pe bazele operatorilor GSM oferit de sendSMS îți oferă acces la milioane de potențiali clienți, la un cost mic.

Dă start campaniei tale de Black Friday cu niște SMS-uri de tip „teaser”!

În săptămânile premergătoare Black Friday, utilizează SMS-urile în masă pentru a capta atenția clienților.

Pentru a-i motiva pe utilizatori să se aboneze prin SMS, oferă-le o reducere extra.

Au mai ramas 10 zile pana la reducerile masive de Black Friday. Iti aratam in exclusivitate cateva dintre surprizele pregatite: [ShortURL] Aboneaza-te prin SMS si primesti o reducere extra! [ShortURL]

Atrage noi membri în clubul VIP!

Ai un club V.I.P.? Vrei să-l vezi crescând? Spune-le oamenilor că membrii tăi VIP beneficiază de acces exclusiv la ofertele de Black Friday.

[Prenume], ai acces anticipat la reducerile de Black Friday daca te inscrii in clubul de membri VIP [Brand]. Te bagi? [ShortURL]

În timpul Campaniei de Black Friday…

Poți segmenta baza de date și personaliza mesajele SMS în funcție de gen, vârstă, locație, achiziții anterioare. Prin segmentare poți trimite mesaje cu promoții la produse specifice, de interes pentru fiecare gen, poți adapta limbajul în funcție de grupa de vârstă sau poți trimite mesaje în care beneficiul principal este transportul gratuit într-un anumit județ. Asta îți asigură o rată de conversie mai mare. Nu uita să incluzi un URL Scurt către site-ul tău, căci e mult mai simplu pentru utilizatori să dea un click decât să deschidă browserul și să caute magazinul tău online. De asemenea, un URL scurt unic îți permite să măsori mai bine rezultatele. Îți recomandăm să achiziționezi un senderID personalizat cu numele brandului pentru a crește încrederea utilizatorilor și a obține o rată de click mai mare.

Iată câteva exemple de SMS-uri comerciale din care te poți inspira:

Black Friday incepe acum la [Brand]! Ai parte de oferte EPICE si transport gratuit in [Oras]: [ShortURL]

Am lansat ofertele de Black Friday! 40% reducere la toate produsele din [Categoria-A] si 1+1 gratuit la [Categoria-B] Profita acum: [ShortURL]

[Prenume], pentru ca esti clientul nostru din [Data primei comenzi], de Black Friday iti rasplatim fidelitatea cu un extra-discount. Utilizeaza [Cod] la finalizarea comenzii: [ShortURL]

[Prenume], consulta online ofertele noastre de Black Friday sau vino direct in magazinul [Brand] de pe [Adresa]. Ai parte de oferte de nerefuzat: [ShortURL]

Recuperează coșurile abandonate prin SMS-uri automatizate!

SMS-ul este o modalitate excelentă de a-i determina pe utilizatori să finalizeze procesul de comandă. Trimiți SMS-uri cu remindere și, eventual, reduceri extra, utilizatorilor care nu au finalizat comenzile. Poți automatiza acest proces, ca să nu pierzi timp important. 

Peste 19% din coșurile abandonate sunt recuperate cu SMS-uri personalizate automatizate. Trimite primul mesaj la 15 minute după ce coșul este abandonat, iar un al doilea mesaj o zi mai târziu, cu stimulente și îndemnuri clare la acțiune.

[Prenume], ai uitat ceva in cosul de cumparaturi de pe [Site.ro]. Finalizeaza comanda acum si obtii o reducere extra de 10%: {short-url-checkout}

[Prenume], nu ai finalizat comanda pe [Site.ro]: {short-url-checkout}. {Problema1} sau {Problema2}? Suntem 24/7 la dispozitia ta pe chat.

Obține feedback, astfel încât la anul să ai rezultate și mai bune!

Black Friday este ocazia perfectă pentru a obține feedback de la clienții tăi. Folosește mesajele SMS pentru a trimite un formular online, unde pot oferi un feedback detaliat sau cere recenzii.  

Cum a fost experienta de cumparare pe [Site.ro]? Ne-ar placea feedback-ul tau: [URL]

Feedback-ul tau inseamna foarte mult pentru noi. Te rugam sa evaluezi experienta ta intre 1 (slab) si 10 (fantastic). Multumim.

Buna [Prenume], esti multumit de produsele comandate de Black Friday? Te rugam sa ne acorzi 1 minut pentru a scrie o recenzie: [ShortURL]

Cum să crești vânzările de Black Friday? Captând atenția potențialilor clienți printr-un SMS!

Telefoanele mobile sunt parte integrantă din viața noastră. Trimiterea ofertelor de Black Friday prin intermediul mesajelor SMS / RCS este o modalitate excelentă de a ajunge la clienți exact pe dispozitivul pe care îl folosesc cel mai des pentru research și achiziții: telefonul mobil.

SMS-ul completează alte canale de marketing, cum ar fi E-mail Marketingul sau Social Media. Prin integrarea SMS-ului cu alte canale de marketing, vei oferi o experiență coerentă și personalizată clienților, ceea ce se traduce prin creșterea vânzărilor de Black Friday și nu numai.

  Așadar, nu ezita să integrezi SMS-ul în planul tău de marketing și pregătește-te să te bucuri de vânzări remarcabile!

Pentru mai multe informații despre SMS Marketing și Mobile Advertising, accesează pagina noastră cu întrebări frecvente.

Trimite SMS la 0727 363 767 și te vom contacta noi. Vei avea un manager de cont dedicat care te va ghida în tot acest proces.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *