1. SMS marketing
  2. »
  3. Noutăţi
  4. »
  5. Pagina 10

11 ani și aproximativ 6 milioane de numere portate: RCS&RDS este furnizorul care a câștigat cele mai multe numere de telefon

Timp de citire: 2 minute

Conform Hotnews.ro, în cei 11 ani de când s-a lansat serviciul de portare în altă rețea, s-au portat 6,1 milioane numere de telefon, compania care a câștigat cele mai multe numerele de mobil fiind RCS&RDS.  După cum a declarat președintele ANCOM, Sorin Grindeanu, doar în 2019 s-au portat peste 750.000 de numere de telefon, dintre care 700.000 au fost numere de telefonie mobilă”.

Cele mai multe numere portate au fost numere de telefonie mobilă

În ultimii 11 ani au fost portate în total 6.136.162 de numere, dintre care 5.306.735 numere de telefonie mobilă şi 829.427 numere de telefonie fixă. În 2019 s-au portat 756.732 de numere de telefon, 703.608 fiind numere de telefonie mobilă şi 53.124 numere de telefonie fixă.

Furnizori care au primit cele mai multe numere de telefon în rețeaua lor

În 2019, RCS&RDS a primit în reţea 261.907 numere de telefonie mobilă, fiind urmat de Orange cu 139.197 de numere, Telekom Romania Communications cu 118.402 numere, Vodafone cu 105.442 de numere şi Telekom Romania Mobile Communications cu 78.639 de numere portate.

Digi/RCS&RDS susține că, potrivit statisticilor ANCOM „rețeaua Digi Mobil este liderul serviciului de portabilitate, în cei 11 ani de existență ai serviciului, în România”, cu 1.933.960 numere de telefonie mobilă și peste 253.000 de numere de telefonie fixă portate în cei 11 ani.

Reclamații

De la începutul anului 2019, se pare că au fost primite și o serie de sesizări cu privire la desfășurarea procesului de portare, principalele probleme fiind legate de anularea procesului de portare, nerespectarea termenelor agreate pentru portare sau imposibilitatea de a primi, pe numărul portat, apeluri din anumite rețele.

Este de menționat că un proces de portare poate fi anulat prin depunerea unei cereri de anulare a acestuia la furnizorul unde a fost solicitată portarea (furnizorul acceptor) de către titularul contractului de furnizare a serviciului sau de reprezentantul legal al acestuia, cererea de anulare putând fi depusă cel mai târziu cu 24 de ore înainte de ora iniţială stabilită pentru realizarea portării.

Pentru că procesul de portare nu anuleaza obligațiile de plată ce decurg din încheierea unui contract cu un anumit furnizor der servicii de telefonie, înainte de solicitarea portării unui număr, utilizatorii sunt sfătuiți să verifice aceste contracte și să achite sumele restante conform contractului încheiat.

 

mobile marketing

De ce campaniile SMS sunt mai eficiente decat alte forme de promovare

Timp de citire: 3 minute

Ești în căutare de noi idei de promovare pentru afacerea ta?

Dacă faci o mică cercetare online despre strategiile de marketing eficiente, vei da peste informații redundante și vagi, cum ar fi:

  • să creezi conținut viral,
  • să oferi plus valoare,
  • sau să fii creativ în abordarea tehnicilor de vânzări și marketing.

Nimic mai adevărat, însă, de la teorie la practică este cale lungă. Și, adevărul este că, fie că alegi să te promovezi prin rețele sociale, campanii Google Ads sau Facebook Ads, fie că alegi să-ți targetezi publicul prin reclamele TV, tot trebuie să găsești o cale creativă si eficientă prin care să întreții comunicarea cu publicul țintă.

Pentru că, de fapt, acesta este scopul omului de marketing : să găsească cea mai eficientă metodă de comunicare cu clientul.

În acest sens, promovarea prin SMS sau campaniile de SMS marketing par să răspundă cel mai bine nevoilor actuale.

Iată câteva motive pentru care promovarea prin SMS Marketing este mai eficienta decât alte forme de promovare:

  •       Rapiditate – o campanie de sms marketing se setează mult mai simplu și mai rapid decât o campanie publicitară pe Facebook sau Google Ads.
  •       Rezultate ușor măsurabile și raportare imediată: se pot consulta rapid datele cu privire la persoanele care au primit mesajul  și la rezultatele campaniilor.
  •       Interacțiunea directă cu publicul: Nimeni nu mai pleacă în zilele noastre fără telefon de acasă. Toată lumea are astăzi un telefon mobil și majoritatea tinerilor, în mod special, comunică prin mesaje.
  •       Rata de deschidere a mesajelor este foarte mare. 98% din mesajele primite pe telefon sunt citite, în timp ce doar 20% dintre emailuri sunt deschise și doar 12% din postările de pe Facebook sunt citite.
  •       Mesajul scurt și concis – Dacă textul unui email poate fi lung, greoi și deseori ignorat din lipsă de timp sau de interes, iar notificările de pe rețelele sociale pot deveni supărătoare, mesajul prin sms este de cele mai multe ori deschis și citit, pentru că este scurt, informativ și la obiect (160 de caractere). Comunicarea directă cu clientul este facilitată, iar rezultatele vorbesc de la sine : mesajele text sunt citite in primele 5 secunde de la primire (conform Frost & Sullivan).
  •       Accesibilitate – SMS-urile sunt ieftine: se poate începe cu o campanie de câteva zeci de euro. Costurile nici nu se compară cu bugetele necesare pentru alte canale de marketing (rețele sociale, Google Ads etc)
  •       Mesajul potrivit la momentul potrivit – O campanie de SMS marketing îți permite să ajungi la audiență exact la momentul potrivit : înainte să lansezi o campanie promoțională, înainte de orele când clienții fac cumpărături, înainte de ora mesei (în cazul restaurantelor) etc. Altfel, răspunzând exact nevoilor publicului țintă, ai șanse foarte mari să crești vânzările.

Tips & Tricks pentru a crește eficiența campaniilor SMS

Poți menține viu interesul publicului țintă trimițând atât newsletter săptămânal/lunar, cât și alte mesaje scurte prin care menții comunicarea, îți informezi și îți binedispui audiența.

Trimițând mesaje de felicitare de sărbători sau de ziua clienților îți arăți loialitatea față de clienți și le reamintești de experiența pozitivă pe care au avut-o interacționând cu brandul tău.

Clienții fideli vor fi încântați să primească remindere înaintea perioadelor de sales sau chiar cupoane de reduceri pe care le pot folosi la shopping.

Cea mai bună metodă de a reaminti publicului despre evenimentele sau conferințele pe care le organizezi este un mic SMS informativ.

Pentru mai multe informații legate de marketingul prin SMS, ce poate fi utilizat pentru creșterea vânzărilor, construirea brandului, CRM, loialitate și campanii de retenție, dar și ca un instrument de răspuns direct pentru campanii TV, radio sau publicitate print, SendSMS vă stă la dispoziție.

Ai semnal

Lansarea platformei www.aisemnal.ro

Timp de citire: < 1 minut

Conform comunicatului publicat de ANCOM, în data de 22.10.2019, în cadrul noii ediții a conferinței internaționale anuale a companiei, s-a lansat www.aisemnal.ro, platforma cu ajutorul căreia se poate vedea gradul de acoperire și nivelul de semnal mobil pe întreg teritoriul țării, așa cum au rezultat acestea în urma măsurătorilor efectuate de Autoritate în cadrul unei campanii de monitorizare.

Aplicația este foarte utilă deoarece va permite utilizatorilor să afle care este gradul de acoperire cu semnal 2G, 3G sau 4G pentru toți operatorii mobili activi pe piaţa din România. Sorin Grindeanu, preşedintele ANCOM, a declarat în deschiderea conferinței cu titlul “Harta utilizatorului conectat”: ”Harta ANCOM este o premieră la nivel mondial fiind realizată exclusiv pe baza măsurătorilor din teren. Ea reflectă acoperirea cu semnal mobil pentru toate tehnologiile disponibile pe piața din România la momentul efectuării măsurătorilor (2G/3G/4G) pentru toţi operatorii mobili activi.

Ne dorim ca acest instrument să devină unul de referință pentru utilizatori, ghidându-i pe aceștia în alegerea celei mai potrivite oferte de telefonie și internet, luând în calcul și acoperirea cu servicii de voce și date de care vor beneficia în urma încheierii unui contract”.

Google mobile

Conversatii mai sigure gratie serviciilor Verified SMS si Spam Protection de la Google

Timp de citire: 2 minute

Pe langa imbunatatirea serviciului de mesagerie pe telefoanele Android prin introducerea RCS – Rich Communication Services și adaugarea de funcții utile in Messages, Google isi propune sa imbunatateasca și siguranta serviciilor de mesagerie. Cele mai recente noutati sunt:

Mesaje de Business mai sigure prin Verified SMS

SMS-urile ajuta companiile sa impartaseasca informații utile consumatorilor, detalii precum parolele unice, alertele de cont sau confirmarile pentru meeting-uri. Cu toate acestea, uneori poate fi dificil să ai încredere în identitatea acestor mesaje, care sunt adesea trimise de la un numar necunoscut. Unele mesaje pot proveni chiar de la persoane rau voitoare care pretind ca provin din companii în care aveți încredere și pot solicita informații private sau pot trimite link-uri către site-uri periculoase – fenomen numit phishing.

Cu ajutorul Verified SMS, disponibil din 12 decembrie in mai multe țări, peti putea să verificati adevărata identitate a companiei care vă trimite mesaje. Funcția permite verificarea identitatii companiei care a trimis conținutul, la fiecare mesaj. Când un mesaj este verificat – ceea ce se poate face fără a trimite mesajele dvs. pe Google – veți vedea numele și sigla companiei, precum și un insemn care certifica verificarea in corpul mesajului.
Pe langa SMS Verified, Google continua de asemenea să îmbunăteasca serviciul de chat introducand functia Rich Business Messaging (RBM).

Detectare spam în timp real

Pe lângă verificarea companiilor ce trimit mesaje, Google imbunatateste si protectia împotriva mesajelor de tip spam.

Cu ajutorul Protecției anti-spam, Google va avertizeaza in legatura cu mesaje spam suspecte și site-uri web nesigure pe care le detecteaza. Dacă vedeți un mesaj suspect de avertizare în mesaje, ne puteți ajuta să îmbunătățim modelele noastre de spam, anuntandu-ne dacă mesajul este spam sau nu. De asemenea, puteți raporta oricând texte spam în Mesaje și puteți bloca o conversație, astfel încât să nu mai primiți astfel de mesaje pe viitor.

Spam protection, care foloseste datele din mesajele dvs. păstrând mesajele private, a fost disponibilă în ultimul an în mai multe țări și acum se desfășoară pe scară largă în S.U.A.