1. SMS marketing
  2. »
  3. Noutăţi
  4. »
  5. 5 metode de colectare a numerelor de telefon pentru campaniile SMS Marketing
metode colectare numere telefon SMS Marketing&Advertising

5 metode de colectare a numerelor de telefon pentru campaniile SMS Marketing

O stea2 stele3 stele4 stele5 stele (1 voturi, medie: 5,00 din 5)
Încarc...
Timp de citire: 4 minute

În mod normal, orice companie ar trebui să aibă propria bază de date care să cuprindă date minime de contact pentru clienții existenți și cei potențiali. 

Dacă ești conștient de avantajele marketingul prin SMS, dar nu ai o bază de date cu numere de telefon ori cea existentă este prea mică, ia în considerare aceste 4 modalități de colectare a numerelor de telefon:

  1. Prin intermediul propriului site
  2. Printr-o campanie promoțională
  3. Prin concursuri
  4. Prin e-mail marketing
  5. Campanii de mobile advertising pe bazele de date ale operatorilor GSM

1. Adună numere de telefon pentru campania SMS prin intermediul propriului site

Creează o fereastră pop-up, pentru a atrage atenția vizitatorilor site-ului tău. Dacă este utilizată corect, o astfel de fereastră este mai eficientă decât un formular simplu de înregistrare. Fă-o să apară după 8-10 de secunde de navigare pe site.  

Iată câteva idei:

  • Discount-uri și oferte

  • E-book-uri gratuite

  • Formular call back  

2.   Obține numere de telefon prin campanii promoționale

Configurează un abonament la mesajele SMS în masă. Clientul potențial trimite un mesaj cu un cuvânt cheie la un număr de telefon scurt, pentru a se înscrie într-o campanie promoțională. Poți porni o astfel de campanie fie prin intermediul site-ului propriu, fie prin intermediul rețelelor sociale sau al canalelor media tradiționale (TV, print, radio).

3.   Obține numere de telefon prin concursuri

Oferă un cadou persoanelor care doresc să fie informate prin SMS despre produsele și ofertele tale. Toți cei care optează pentru abonarea prin SMS pot primi un cod de reducere sau un voucher cadou, iar câțiva norocoși – niște premii substanțiale, prin tragere la sorți.

4.   Mărește baza de date cu numere de telefon obținute prin e-mail marketing

Invită abonații newsletter-ului să trimită un scurt text prin SMS pentru a fi informați, în premieră, despre ofertele și reducerile magazinului tău. Un discount adițional ar trebui să crească rata de conversie. 

5.  Campanii de mobile advertising pe bazele de date ale operatorilor GSM

În parteneriat cu Vodafone și Orange România, SendSMS poate realiza și transmite campanii de mobile advertising către baza de date de clienţi a operatorilor GSM, segmentată și filtrată după criteriile specificate de tine. Segmentarea poate fi realizată pe bază de gen, localitate, venit lunar, tip de telefon. Se mai pot adaugă și filtre avansate, precum bonitatea financiară, segmentarea comportamentală, activarea serviciului Roaming + țara în care a fost folosit. Află mai multe informații aici.

De ce este important să îți loializezi clienții prin SMS Marketing?

Marketingul nu se oprește la prima achiziție. Știai că te costă, în medie, de 4-5 ori mai mult să aduci un client nou decât să convingi un client existent să efectueze o nouă achiziție?  

Iată cum poți profita de baza de clienți existentă prin SMS Marketing:

    • Informează-i! Gratuit. Oferă-le clienților un ghid gratuit despre utilizarea și întreținerea produselor achiziționate sau un e-book gratuit pe o temă conexă serviciului oferit de tine. Trimite-le prin SMS linkul de unde pot descărca informația. Clienții își vor aminti de brandul tău și, când vor vrea să mai facă o achiziție, sunt mari șanse să revină la tine. Pui în practică, astfel, două principii din psihologia vânzării: familiaritatea și reciprocitatea.
    • Identifică oportunitățile de cumpărare recurente. Dacă vinzi produse consumabile, ar trebui să știi, în medie, în cât timp se termină/uzează. Ce-ar fi să trimiți, de exemplu, după un timp, un SMS clienților pentru a le reaminti să își facă reaprovizionarea sau poate să testeze și alte branduri din portofoliul tău. 
    • Cross-selling. Care sunt produsele și serviciile complementare de care ar putea avea nevoie clienții tăi în viitorul apropiat? Informează-i printr-un SMS!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *