1. SMS marketing
  2. »
  3. Noutăţi
  4. »
  5. Dezvoltă-ți Afacerea e-Commerce prin SMS Marketing
sms ecommerce

Dezvoltă-ți Afacerea e-Commerce prin SMS Marketing

O stea2 stele3 stele4 stele5 stele (1 voturi, medie: 5,00 din 5)
Încarc...
Timp de citire: 2 minute

Notificările prin SMS și comunicarea bidirecțională prin SMS pot fi folosite în fiecare etapă a interacțiunii cu clienții – generarea de leads-uri, creșterea vânzărilor, recuperarea coșurilor abandonate, notificări privind livrarea, asistență pre și post-vânzare, solicitare feedback, campanii de loializare.

Poți integra Marketingul prin SMS în fiecare etapă a experienței consumatorilor cu magazinul tău online sau te poți concentra pe anumite etape, precum fidelizarea clienților existenți.

Iată cum poți folosi Marketingul prin SMS în E-commerce:

Fidelizare Clienți Existenți

Motivează-ți clienții existenți să se aboneze prin SMS pentru a primi oferte în exclusivitate și vei crește vânzările. Statisticile arată că

  • 48% dintre utilizatori preferă să primească mesaje de loialitate prin SMS; 
  • 75% dintre mileniali preferă să primească notificări prin SMS privind promoțiile;
  • 50% dintre consumatori efectuează achiziții directe după ce li s-a trimis un SMS “branduit” cu un cupon de reducere.

Generarea de noi Clienți  

Stimulează vizitatorii site-ului să se aboneze prin SMS, oferindu-le o reducere la prima comandă. Dacă vor fi mulțumiți de produsele și serviciile pe care le oferi, vor reveni cu siguranță. Plasează un banner pe site și promovează opțiunea în conturile Social Media. 

Notificări Tranzacționale

Prin instalarea unui modul SMS gratuit, compatibil cu platforma e-commerce pe care o folosești, poți trimite notificări SMS personalizate privind statusul comenzii, livrării, asigurând o comunicare neîntreruptă cu clienții. 

sendSMS a dezvoltat module SMS native pentru cele mai populare platforme e-commerce, precum Magento, Woocommerce, Shopify și multe altele. Modulele SMS sunt gratuite și plătești doar creditele corespondente SMS-urilor expediate. 

De asemenea, poți folosi un SMS API pentru a automatiza complet procesul expedierii de SMS-uri tranzacționale. 

Recuperarea coșurilor abandonate

Deoarece utilizatorii își verifică smartphone-urile mult mai frecvent decât e-mailurile, SMS-ul este un instrument esențial pentru recuperarea coșurilor abandonate.

  • Rata de deschidere a SMS-urilor este de 98-99%, iar 90% dintre mesaje sunt citite în primele 3 minute, comparativ cu cele 90 de minute pentru e-mail.
  • Rata medie de click pentru SMS-urile de recuperare a coșurilor de cumpărături variază între 25% și 45%, fiind de obicei mai mare decât cea a e-mailurilor, care este între 8.49% și 10.8%.

Recenzii produse și testimoniale

Cere clienților feedback prin SMS privind interacțiunea cu magazinul online și recenzii la produsele achiziționate. Statisticile arată că majoritatea consumatorilor citesc recenziile înainte de a achiziționa un produs. Consumatorii care vizitează o pagină de produs cu 1-10 recenzii sunt cu 52,2% mai înclinați să cumpere decât cei care vizitează pagini fără recenzii.

Primii pași în SMS Marketing? Vei găsi aici răspunsuri la cele mai frecvente întrebări: https://www.sendsms.ro/ro/intrebari-frecvente/

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *