1. SMS marketing
  2. »
  3. Noutăţi
  4. »
  5. Cum sa-ti faci afacerea vizibila de Black Friday
Cum sa-ti faci afacerea vizibila de Black Friday

Cum sa-ti faci afacerea vizibila de Black Friday

O stea2 stele3 stele4 stele5 stele (1 voturi, medie: 5,00 din 5)
Încarc...
Timp de citire: 3 minute

Black Friday se apropie si, cum este o oportunitate uriasa pentru a creste vanzarile, e normal sa cauti modalitati eficiente de a ajunge la cat mai multi clienti. In curand, vom vedea peste tot reclame care anunta oferte de Black Friday. Cum te vei face remarcat intr-o perioada in care competitorii sunt prezenti peste tot?

Cum sa-ti faci afacerea vizibila de Black Friday? Printr-un canal digital pe care mai nimeni nu-l ignora: telefonul mobil.

Ti s-a intamplat vreodata sa primesti un SMS si sa nu il citesti? Desigur ca nu! Si-atunci, de ce nu ai capta atentia potentialilor clienti si a celor fideli prin SMS Marketing?

Toti potentialii tai clienti detin telefoane mobile, pe care le au la indemana in orice moment. Asa se explica de ce mesajele SMS, MMS, Rich Media au o rata de deschidere de 98% si de ce 90% sunt citite in decurs de 3 minute de la primire. 

Prin SMS poti transmite informatii privind ofertele de Black Friday, notificari privind statusul comenzii, precum si mesaje celor care au abandonat cosul de cumparaturi. 

Cum sa dezvolti o baza de abonati prin SMS pentru Black Friday 

 Cum convingi vizitatorii magazinului tau online si clientii existenti sa se aboneze la notificari prin SMS? Oferindu-le oferte exclusive si informatii cu prioritate! Si desigur, oferindu-le intotdeauna optiunea de a se dezabona oricand doresc! Daca vei respecta exclusivitatea acestui canal, rata de dezabonare va fi extrem de mica. 

„Trimite SMS cu textul BF2021 la <numar-scurt> pentru a primi oferte exclusive de Black Friday” Acesta este un exemplu de mesaj pe care il poti integra in site (prin bannere, pop-ups), in comunicarile de pe canalele social media, in e-mailuri sau, daca e cazul, in magazinul fizic (banner/afis).  

Mai exista si optiunea de a trimite SMS-uri catre baza de date a operatorilor GSM. Ai acces la milioane de clienti care si-au dat acordul sa primeasca oferte prin SMS. Poti trimite mesaje SMS de 160 caractere, cu originator alfanumeric (numele companiei) sau notificari RCS cu continut media imbogatit (fotografii, videoclipuri, audio si carusele). Nu exista alta metoda mai simpla, rapida si ieftina de a acapara atentia unei audiente mari!

Pentru o campanie SMS de succes, tine cont de urmatoarele aspecte: 

  1. Identifica-te! Foloseste un originator alfanumeric (numele companiei). Numerele necunoscute sunt privite cu scepticism de catre utilizatorii de telefoane mobile. 
  2. Respecta legile. De regula firmele de SMS Marketing iti vor sta la dispozitie cu informatii privind complianta GDPR. Va trebui sa incluzi un link scurt catre termeni si conditii in primul SMS trimis. 
  3. Creeaza un sentiment de urgenta. Include un termen limita pentru oferta sau pentru codurile discount. Mentioneaza disponibilitatea limitata a produselor, daca e cazul. Ofera primilor clienti un cadou bonus, o reducere bonus.
  4. Ofera exclusivitate abonatilor prin SMS. Ei ar trebui sa fie primii care afla cele mai tari reduceri de Black Friday. 
  5. Fii personal – foloseste prenumele abonatului in campaniile SMS, pentru a oferi mesajelor o nota umana.
  6. Nu-i spama cu multe mesaje si alege momente potrivite din zi pentru a le trimite.  
  7. Foloseste-te de puterea imaginilor. Prin serviciul  RCS Business, ai posibilitatea de a trimite continut media imbogatit (fotografii, videoclipuri si carusele). 
  8. Informeaza-i despre statusul comenzii tot prin SMS. Vor fi multumiti de rapiditatea si eficienta cu care ii tii la curent. 

   Exemple de SMS-uri din care te poti inspira: 

“Iti multumim ca te-ai abonat prin SMS! Iti vom trimite un memento pe 11/11, astfel incat sa nu ratezi cele mai tari oferte de Black Friday. Trimite reply STOP pentru a te dezabona.”

“Reminder: Ofertele Black Friday se lanseaza in seara asta. Dar tu ai acces incepand cu ora 16:00, daca accesezi acest link [URL-scurt]. “

“Participa la competitia noastra de Black Friday! Comanda produsul preferat pana pe 11/11 si poti castiga un card cadou de 150 lei. Detalii aici: [URL-scurt]. Reply STOP pentru a te dezabona.”

“Buna [nume], mai avem doar 4 [produse] pe stoc, la pret redus cu 50%. Profita acum!  [URL-scurt]”

“Oops! Nu ai finalizat comanda. Grabeste-te, stocurile sunt limitate! Nu uita ca ai retur gratuit, in caz ca marimea nu se potriveste! [URL-scurt] “

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *