1. SMS marketing
  2. »
  3. Noutăţi
  4. »
  5. Cum pot organiza un concurs prin SMS?
concurs sms

Cum pot organiza un concurs prin SMS?

O stea2 stele3 stele4 stele5 stele (3 voturi, medie: 3,67 din 5)
Încarc...
Timp de citire: 2 minute

Producătorii de chipsuri și băuturi, posturile de radio sau supermarketurile organizează adesea concursuri prin SMS. Vrei și tu să organizezi concursuri pentru a-ți crește audiența și a-ți fideliza clienții? În cele ce urmează, îți prezentăm pe scurt cum să procedezi.

2 modalități de a organiza un concurs prin SMS:

De regulă, participanții trimit un cod prin SMS, cod anunțat la radio/TV, aflat pe ambalajul produsului sau pe bonul fiscal, la un număr scurt de tipul 17XX sau 18XX. De îndată ce participanții trimit codul prin SMS, primesc un mesaj automat de confirmare a înscrierii în concurs. 

Mai există și varianta de a genera un cod QR direct din platforma sendSMS, cod care odată scanat cu telefonul redirecționează utilizatorii către un landing page despre concurs. În acea pagină, utilizatorii își pot lăsa numărul de telefon și bifează/confirmă că sunt de acord cu termenii și condițiile concursului. 

Apoi, la data anunțată, organizatorii concursurilor prin SMS extrag aleatoriu câștigătorii din baza de date.

Iată cum poți lansa un concurs prin SMS:

sendSMS, prin serviciul SMS Bidirecțional / 2-WaySMS îți asigură:

  • Platformă web securizată cu acces gratuit, de unde setezi concursul.
  • Răspuns automat prin SMS la toate mesajele primite.
  • Reguli de validare/invalidare pentru fiecare SMS recepționat.
  • Conectivitate client prin protocoale HTTP sau SMPP.
  • Costuri mici, ce variază în funcție de numărul SMS-urilor.  
  • Valabilitate nelimitată a creditului.
  • Mai multe tehnologii integrate în campaniile bidirecționale – SMS, link scurt, QR code.
  • Rapoarte avansate în timp real.
  • Servere cu redundanță pentru a asigura continuitatea serviciului.
  • 24 / 7 suport tehnic.

4 motive care te vor convinge să organizezi concursuri prin SMS:

  1. SMS-ul este cel mai simplu și rapid mod de a interacționa cu audiența brand-ului tău! E clar că toată lumea are telefonul mobil la îndemână. Și statisticile o confirmă: 56% dintre români au smartphone-urile cu ei mai mult de 13 ore pe zi.  87% dintre români au nevoie de smartphone pentru trimiterea mesajelor text, 72% pentru fotografii și 79% pentru verificarea Social Media (studiu Ipsos pentru Huawei).
  2. SMS-ul este un instrument 100% măsurabil. Ai acces la date privind livrarea și primirea mesajelor, citirea mesajelor, număr de click-uri pe linkurile scurte din mesaje etc.
  3. SMS-ul are un Retur al Investiției excelent. La acest aspect contribuie: costurile mici per SMS, faptul că nu ai nevoie de cunoștințe tehnice, de o întreagă echipă în spate și nu trebuie să investești în hardware, software, dar și faptul că poți automatiza SMS-urile.
  4. SMS-ul este un canal digital agreat de utilizatori. Sondajele arată că 54% până la 89% dintre clienți ar prefera să comunice cu brandurile prin SMS. Utilizatorii acceptă comunicarea prin SMS dacă mesajul e relevant și personalizat.

 Trimite SMS la 0727 363 767 și te vom contacta noi!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *