mobile marketing

De ce campaniile SMS sunt mai eficiente decat alte forme de promovare

Ești în căutare de noi idei de promovare pentru afacerea ta ? Dacă faci o mică cercetare online despre strategiile de marketing eficiente, vei da peste informații redundante și vagi, cum ar fi : să creezi conținut viral, să oferi plus valoare, sau să fii creativ în abordarea tehnicilor de vânzări și marketing. Nimic mai adevărat, însă, de la teorie la practică este cale lungă. Și, adevărul este că, fie că alegi să te promovezi prin rețele sociale, campanii Google Ads sau Facebook Ads, fie că alegi să-ți targetezi publicul prin reclamele TV, tot trebuie să găsești o cale creativă si eficientă prin care să întreții comunicarea cu publicul țintă.

Pentru că, de fapt, acesta este scopul omului de marketing : să găsească cea mai eficientă metodă de comunicare cu clientul. În acest sens, campaniile de SMS marketing par să răspundă cel mai bine nevoilor actuale de promovare ale companiilor. Iată câteva motive pentru care campaniile SMS sunt mai eficiente decât alte forme de promovare :

  •       Rapiditate – o campanie de sms marketing se setează mult mai simplu și mai rapid decât o campanie publicitară pe Facebook sau Google Ads.
  •       Rezultate ușor măsurabile și raportare imediată : se pot consulta rapid datele cu privire la persoanele care au primit mesajul  și la rezultatele campaniilor.
  •       Interacțiunea directă cu publicul : Nimeni nu mai pleacă în zilele noastre fără telefon de acasă. Toată lumea are astăzi un telefon mobil și majoritatea tinerilor, în mod special, comunică prin mesaje.
  •       Rata de deschidere a mesajelor este foarte mare. 98% din mesajele primite pe telefon sunt citite, în timp ce doar 20% dintre emailuri sunt deschise și doar 12% din postările de pe Facebook sunt citite.
  •       Mesajul scurt și concis – Dacă textul unui email poate fi lung, greoi și deseori ignorat din lipsă de timp sau de interes, iar notificările de pe rețelele sociale pot deveni supărătoare, mesajul prin sms este de cele mai multe ori deschis și citit, pentru că este scurt, informativ și la obiect (160 de caractere). Comunicarea directă cu clientul este facilitată, iar rezultatele vorbesc de la sine : mesajele text sunt citite in primele 5 secunde de la primire (conform Frost & Sullivan).
  •       Accesibilitate – SMS-urile sunt ieftine: se poate începe cu o campanie de câteva zeci de euro. Costurile nici nu se compară cu bugetele necesare pentru alte canale de marketing (rețele sociale, Google Ads etc)
  •       Mesajul potrivit la momentul potrivit – O campanie de SMS marketing îți permite să ajungi la audiență exact la momentul potrivit : înainte să lansezi o campanie promoțională, înainte de orele când clienții fac cumpărături, înainte de ora mesei (în cazul restaurantelor) etc. Altfel, răspunzând exact nevoilor publicului țintă, ai șanse foarte mari să crești vânzările.

Tips & Tricks pentru a crește eficiența campaniilor SMS

Poți menține viu interesul publicului țintă trimițând atât newslettere săptămânale/lunare, cât și alte mesaje scurte prin care menții comunicarea, îți informezi și îți binedispui audiența.

Trimițând mesaje de felicitare de sărbători sau de ziua clienților îți arăți loialitatea față de clienți și le reamintești de experiența pozitivă pe care au avut-o interacționând cu brandul tău.

Clienții fideli vor fi încântați să primească remindere înaintea perioadelor de sales sau chiar cupoane de reduceri pe care le pot folosi la shopping.

Cea mai bună metodă de a reaminti publicului despre evenimentele sau conferințele pe care le organizezi este un mic SMS informativ.

Pentru mai multe informații legate de marketingul prin SMS, ce poate fi utilizat pentru creșterea vânzărilor, construirea brandului, CRM, loialitate și campanii de retenție, dar și ca un instrument de raspuns direct pentru campanii TV, radio sau publicitate print, SendSMS vă stă la dispoziție.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *