1. SMS marketing
  2. »
  3. Noutăţi
sms ecommerce

Cum te poti folosi de SMS in E-commerce?

Timp de citire: 2 minute

Marketingul prin SMS poate face minuni pentru afacerea ta e-commerce: brand awareness, vanzari, comunicare si interactiune rapida cu clientii. 

Iata o serie de statistici care atesta puterea marketingului prin SMS:

  • 48% dintre utilizatorii de internet au declarat ca ar prefera sa primeasca mesaje de loialitate prin SMS. 
  •  75% dintre mileniali prefera sa primeasca notificari prin SMS privind promotiile. 
  • 50% dintre consumatori efectueaza achizitii directe dupa ce li s-a trimis un SMS “branduit” cu un cupon de reducere sau un cod QR. 
  • Voucherele livrate prin SMS au rate de folosire de 10 ori mai mari decat cele de pe flyere.
  • Consumatorii care primesc mesaje de marketing prin SMS sunt cu 40% mai inclinati sa efectueze o achizitie. 
  • Utilizarea de linkuri scurte, branduite, ajuta la imbunatatirea conversiilor cu pana la 34%.
  • 98% din SMS-uri sunt citite, comparativ cu doar 20% din e-mailuri.
  • Pana la 80% dintre consumatori au preferat sa-si urmareasca comenzile prin SMS. 
  • Mesajele SMS au o rata de clic medie de 36%, in timp ce ratele de clic pentru e-mail sunt de 3,4%.
  • Rata de raspuns la mesaje SMS este de 45%,  fata de 6% rata de raspuns la e-mail (MobileMonkey.com). 

(mai mult…)

2FA si OTP

Securizează-ți afacerea împotriva atacurilor cibernetice prin Autentificare în 2 pași (2FA) și One Time Password (OTP) via sendSMS

Timp de citire: 3 minute

Știați că în lume au loc zilnic peste 400 de milioane de atacuri malware? Și peste 300 de milioane de încercări de autentificare frauduloase? Majoritatea scurgerilor de date sunt cauzate de furtul de credențiale (81%), de duplicarea parolelor (73%) și de utilizarea de aplicații neautorizate de către angajați (50%)? (Microsoft).

 Să te bazezi doar pe un user și pe o parolă ca metodă de autentificare nu mai este realist astăzi din punct de vedere al securității. 

Pe măsură ce criminalitatea cibernetică devine mai sofisticată, companiile descoperă că vechile lor sisteme de securitate nu se potrivesc amenințărilor și atacurilor moderne. (mai mult…)

promovare-prin-sms-magazine-online.

Cum sa-ti informezi rapid clientii despre promotiile din magazinul tau online?

Timp de citire: 2 minute

Cum sa-ti informezi rapid clientii despre campaniile pe care le lansezi? Comunicand pe un canal la indemana oricui: telefonul mobil! Nu, nu e vorba de telemarketing, ci de SMS!  

95% dintre romani nu ies din casa fara telefonul mobil. Iar Generatia Y si Generatia Z  prefera sa trimita un mesaj text (SMS, Whatsapp), in loc sa sune sau sa scrie un e-mail.

SMS-ul este „regele” comunicarii. Este o forma de comunicare directa, personala; este usor de creat si trimis; este ieftin (doar cativa banuti/centi), rapid (livrarea aproape instantanee) si functioneaza pe toate tipurile de telefoane mobile.  (mai mult…)

ANCOM: Peste 8 milioane de numere de telefon si-au schimbat operatorul, dar nu si utilizatorul

Timp de citire: 2 minute

In cei 13 ani de cand a fost lansat serviciul de portabilitate, care ofera utilizatorilor libertatea de a-si alege cea mai potrivita oferta pentru nevoile lor de consum pastrandu-si numarul de telefon, peste 8 milioane de numere de telefon au fost transferate intre retelele de telefonie fixa si mobila din Romania. In acest an, au fost portate aproape 850.000 de numere de telefon, 95% dintre ele fiind de telefonie mobila. (mai mult…)

promovare-pe-mobile

Cum sa cresti vanzarile magazinului online fara sa te promovezi online?

Timp de citire: 3 minute

SEO, Ads, Social Media, E-mail Marketing, Content Marketing, Influencer Marketing sunt strategii de Marketing Digital a caror utilitate este de necontestat. Insa, acestea sunt mari consumatoare de timp, energie si bani. Si, adesea, necesita multiple competente sau o echipa multi-disciplinara pentru a fi puse in practica.  

Dar, marketingul digital se extinde dincolo de canalele online; te poti folosi si de Radio, SMS, TV pentru a creste vanzarile in magazinul tau online. In timp ce reclamele pe radio si mai ales pe TV implica un buget semnificativ, reclamele prin SMS sunt accesibile oricui.

De multe ori, SMS-ul este un canal de marketing ignorat, deoarece pare prea simplu pentru a fi eficient. Insa, e tocmai invers! (mai mult…)