1. SMS marketing
  2. »
  3. Notificari WhatsApp

Whatsapp Business România & Internațional

WhatsApp are peste 7 milioane de utilizatori în România. Și 2 miliarde de utilizatori activi în întreaga lume, fiind cea mai folosită aplicație de mesagerie mobilă din lume, compatibilă atât cu Android, cât și cu iPhone. Peste 100 de miliarde de mesaje sunt trimise în fiecare zi pe WhatsApp. Iar, în medie, un utilizator petrece 38 de minute pe zi în aplicație.

Platforma WhatsApp Business

WhatsApp Business ajută companiile mijlocii și mari să obțină rezultate, indiferent de domeniul de activitate – de la servicii bancare, comerț electronic, servicii IT, food delivery, până la servicii medicale și multe altele.

Prin intermediul contului de întreprindere Whatsapp:

  • Ajuți clienții noi să ia mai ușor legătura cu afacerea ta.
  • Te conectezi cu clienții la scară largă, trimițându-le actualizări și oferte. 
  • Atragi clienți potențiali, oferind asistență și informații de actualitate.
  • Accelerezi vânzările, oferind experiențe de cumpărare personalizate.
(Meta for Developers)
(Meta for Developers)

Contul de întreprindere Whatsapp înlocuiește cu succes departamentul call-center sau degrevează activitatea acestuia. Setezi mesaje automate de întâmpinare prin care saluți clienții noi, creezi mesaje offline pentru a le spune clienților când vă întoarceți din concediu, compui răspunsuri automate la întrebări frecvente, trimiți actualizări și noutăți. 

De asemenea, contul de întreprindere Whatsapp degrevează activitatea departamentului de vânzări. Creezi în platformă cataloage cu produsele /serviciile afacerii tale și le distribui clienților, setezi fluxuri conversaționale (răspunsuri tip, recuperare coș abandonat, upsell & cross-sell), conectezi platforma Whatsapp la CRM-ul utilizat.

Vezi aici o serie de studii de caz.

Relațiile cu clienții se construiesc prin conversații

Poți folosi platforma WhatsApp Business pentru a trimite clienților tăi: 

  • mesaje text,
  • mesaje multimedia (imagine, video, audio, documente), 
  • mesaje către contacte (opt-in), 
  • mesaje de distribuire a locației, adresei afacerii, 
  • mesaje interactive (liste, butoane de răspuns, produse),
  • mesaje șablon, cu parametri variabili.
  • Conversațiile pot fi inițiate atât de afaceri, cât și de utilizatori.
  • Clienții pot iniția trimițând orice tip de mesaj, iar afacerile, doar cu un mesaj-șablon. Odată ce conversația începe, trimiți orice tip de mesaj către clienți.
  • Tarifele WhatsApp Business se aplică pentru fiecare sesiune de conversație de 24 de ore.
  • Plătești doar atunci când ești gata să scalezi. Primele 1.000 de conversații din fiecare lună sunt gratuite.
(Meta for Developers)
(Meta for Developers)

Limite de mesaje

Numărul maxim de conversații pe care o companie le poate iniția într-o perioadă de 24 de ore, de la livrarea  primului mesaj-șablon:

  • Companiile neverificate sunt limitate la 250 de conversații inițiate.
  • Companiile verificate, cu un număr de telefon comercial, cu un nume afișat și aprobat, pot iniția de la 1000 până la 100 000 și chiar conversații cu un număr nelimitat de clienți unici.

Se începe de la 1.000 clienți unici și se crește automat în funcție de starea numărului de telefon, evaluarea calității numărului și cât de des inițiază compania conversații cu clienți unici. Când se atinge limita, companiile pot iniția mai multe conversații de îndată ce una sau mai multe conversații active se încheie. Mai multe aici.

Noi categorii de conversații,  începând cu 1 iunie 2023

  • Conversații Utilitare = inițiate de companii, referitoare la tranzacții, inclusiv notificări post-cumpărare și extrase de facturare recurente pentru clienții care se înscriu. Facilitează vânzările existente.
  • Conversații privind Autentificarea = permit companiilor să autentifice utilizatorii prin parole unice. Pentru înregistrări, recuperări de conturi și verificări de conturi.
  • Conversații de Marketing = inițiate de companii, pentru a promova un produs sau un serviciu către clienți, cum ar fi o ofertă relevantă pentru clienții care s-au înscris. Generează vânzări scalabile.
  • Conversații privind Serviciile = orice conversație inițiată de utilizator, privind probleme întâmpinate sau cereri de informații.

Mai multe, aici.

sendSMS te ajută să implementezi WhatsApp Business

Crearea unui cont WhatsApp Business, gestionarea contului, setările API implică o serie de cunoștințe tehnice. Procesul cuprinde mai mulți pași, de la verificarea companiei, setarea unui număr de telefon comercial, setări API pentru mesaje-șablon și răspunsuri automatizate și alte aspecte tehnice.

Externalizarea procesului către noi vine cu o serie de avantaje: 

  • Mai puține resurse consumate și eficiență din punct de vedere al costurilor;
  • Te îndrumăm la fiecare pas al procesului – sau/și îți recomandăm parteneri IT de încredere;
  • Acces la un volum mare de clienți potențiali (leads);
  • Te ținem la curent cu noutățile și modificările de reguli;
  • Manager de cont dedicat.

MAI MULTE INFORMAȚII DESPRE PRODUSELE ȘI SERVICIILE SENDSMS?

Îți stăm la dispoziție pentru orice întrebare.