1. SMS marketing
  2. »
  3. Noutăţi
  4. »
  5. Combină Notificările SMS cu Marketingul prin E-mail pentru a dubla Conversiile
sms marketing

Combină Notificările SMS cu Marketingul prin E-mail pentru a dubla Conversiile

O stea2 stele3 stele4 stele5 stele (1 voturi, medie: 5,00 din 5)
Încarc...
Timp de citire: 2 minute

 

Notificările multichannel îți pot dubla conversiile. Poți combina, în mod strategic, două sau mai multe canale digitale pentru a informa clienții despre ofertele în curs.

Într-un peisaj digital fragmentat, adoptarea unei strategii integrate, SMS + E-mail, îmbunătățește angajamentul clienților și crește ratele de conversie.

Puterea combinată a Marketingului prin SMS și a celui prin E-mail 

Unii consumatori interacționează cu brandul tău atât prin e-mail, cât și prin SMS, alții preferă un canal de comunicare în detrimentul celuilalt. 

Clienții pot avea așteptări diferite de la fiecare canal. De exemplu, să afle prin e-mail despre noi produse și să primească prin SMS oferte speciale.

SMS-urile se remarcă prin rata lor excepțională de deschidere de 99% și un procent minim de spam de 1%, în timp ce e-mailurile au o rată medie de deschidere de 20% și un spam de 49,7%. Totuși, marketingul prin e-mail este potrivit pentru mesaje mai extinse și mai puțin urgente, permițând detalii ample despre oferte, despre caracteristicile și beneficiile produselor. E-mail Marketingul se bucură de o acoperire vastă, dat fiind că multe mărci își dezvoltă de ani de zile bazele de date.

Marketingul prin SMS este concis, direct și ideal pentru comunicarea în timp real sau pentru promoții-fulger. Ai acces direct la atenția clienților, aceștia având mereu smartphone-ul la îndemână.

Abonații care primesc atât notificări prin SMS, cât și prin E-mail au șanse de 2 ori mai mari să cumpere decât cei care doar primesc SMS-uri sau doar E-mailuri.  

Mixul de marketing poate include combinații precum:

  • Transmiterea aceluiași mesaj principal prin ambele canale, dar la momente diferite din zi sau în zile diferite.
  • Informarea abonaților la E-mail despre noutăți și notificarea abonaților prin SMS despre reducerile în curs.
  • Comunicarea prin SMS a ofertelor sau noutăților, iar prin E-mail, furnizarea de informații despre tendințe sau sfaturi practice legate de produsele promovate prin SMS.

Astfel, vei maximiza brand awareness-ul, stimula vânzările și fideliza clienții.

Vrei să afli mai multe despre SMS Marketing & Mobile Advertising? Găsești aici răspunsuri la întrebări frecvente.

Automatizează fluxurile de comunicare prin SMS și E-mail!

Partenerul nostru, theMarketer, îți oferă o soluție smart, prin care setezi fluxuri de acțiune fără efort. De la e-mailuri și/sau SMS-uri de bun venit, la newslettere cu recomandări post-cumpărare sau SMS-uri cu vouchere pentru următoarele comenzi, configurezi fluxuri de lucru pentru a ajunge la persoanele potrivite în momentul potrivit.

Astfel, comunicarea cu clienții și vânzările sunt puse pe pilot automat.

Automatizările gata realizate de theMarketer îți economisesc timpul și banii pe care i-ai fi cheltuit pe programare.

Află mai multe aici: https://themarketer.com/

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *