1. SMS marketing
  2. »
  3. Blog
  4. »
  5. MESAJE DE MULȚUMIRE PENTRU CLIENȚI: Care este scopul acestora?

MESAJE DE MULȚUMIRE PENTRU CLIENȚI: Care este scopul acestora?

O stea2 stele3 stele4 stele5 stele (1 voturi, medie: 5,00 din 5)
Încarc...
Timp de citire: 3 minute

De câte ori ți s-a întâmplat să primești de la diverse firme anumite mesaje care sună cam așa: “Vă mulțumim pentru cumpărăturile făcute!”? Acest tip de SMS face parte din categoria mesajelor de mulțumire pentru clienți, care are mai multe scopuri, fiind benefice pentru firma expeditoare.

Află de la SendSMS.ro mai multe informații despre mesajele de mulțumire pentru clienți. 

CUPRINS

  1. Mesaje de mulțumire pentru clienți – Rolul acestui tip de mesaje
  2. Mesaje de mulțumire pentru clienți – Cum trebuie să arate un astfel de SMS?

1. Mesaje de mulțumire pentru clienți – Rolul acestui tip de mesaje

Dacă, înainte, magazinele așteptau să fie descoperite de către clienți, în era digitală, acest lucru a luat cu totul o altă întorsătură. Astăzi, firmele mici, mijlocii și mari se bazează pe comunicarea cu clienții, pe fidelizarea acestora prin intermediul unor strategii de marketing foarte bine puse la punct.

Printre acestea, se numără și mesajele de mulțumire pentru clienți, care au rolul de a crea o legătură strânsă cu consumatorul. Acestea pot fi transmise atât prin intermediul e-mail-ului, cât si prin SMS-urile bulk, care au o rată mult mai mare de succes, fiind deschise și citite cu mare ușurință de către oameni.

Pe lângă relația apropiată cu clientul, acest tip de mesaje au rolul de a crește vânzările. În momentul în care femeile sau bărbații sunt mulțumiți de o anumită firmă și se simt apropiați de aceasta, tind să se orienteze de fiecare dată spre ea.

Astfel, în cazul în care îți dorești să satisfaci fiecare client în parte și să ai parte de vânzările dorite, este foarte important să iei în calcul mesajele de mulțumire pentru clienți, deoarece acestea sunt esențiale pentru bunul mers al companiei.

2. Mesaje de mulțumire pentru clienți – Cum trebuie să arate un astfel de SMS?  

În cazul în care știi că ai nevoie de o astfel de strategie de comunicare, trebuie să afli câteva detalii cu o importanță covârșitoare. Printre acestea se numără:

      Mesajul trebuie să fie scurt – Clientul trebuie să înțeleagă fără efort ceea ce vrei să-i transmiți. În plus, este dovedit faptul că oamenii nu mai stau să citească texte foarte lungi, ci doar pe cele scurte și la obiect;

        SMS-ul trebuie trimis cât mai rapid după cumpărare, pentru ca respectivul client să nu uite experiența în sine;

        Mesajul trebuie să fie memorabil – Este stringent să personalizezi textul, astfel încât să atragă atenția fiecărui consumator în parte. Originalitatea și creativitate ies întotdeauna în evidență;

        Textul trebuie doar să mulțumească, nu să vândă – Un astfel de mesaj trebuie doar să ofere apreciere cumpărătorului, nu să încerce să-i prezinte alte oferte incitante. Transmiterea promoțiilor se face printr-un alt tip de SMS;

        Cuvintele de mulțumire trebuie să fie îngroșate (scrise cu bold) – Este ideal ca nota de apreciere să iasă în evidență, astfel încât să fie regăsită cu ușurință în text de către cititor;

      Text clar, pe înțelesul tuturor – O firmă poate fi pe gustul mai multor categorii de oameni, fapt pentru care mesajul trebuie sa fie cat mai clar, astfel încât să fie înțeles de către toți clienții;

        Include numele brand-ului in mesaj – Este recomandat ca numele firmei să se regăsească în text, pentru ca persoana in cauză să știe de unde provine acesta;

        Oferă posibilitatea de feedback – În cazul în care îți dorești să afli opinia consumatorilor, este ideal ca, în corpul mesajului, să se regăsească o secțiune unde aceștia își pot spune părerea despre produsele cumpărate.

Dacă ții cont de toate aceste sfaturi, nu poți da greș. Ca să înțelegi mai bine cum poate suna un astfel de SMS, citește următoarele exemple:

      „Vă mulțumim pentru cumpărăturile făcute de la (numele brand-ului)! Vă rugăm să ne informați dacă vă putem ajuta cu altceva!”

      „Vă mulțumim că vă numărați printre clienții noștri (numele brand-ului)! Vă așteptăm și altă dată!”

      „Suntem norocoși să vă avem ca client al (numele brand-ului)! Vă mulțumim pentru cumpărături și așteptăm părerea dumneavoastră!”

Acum că ai aflat cum trebuie să arate un astfel de mesaj, nu-ți rămâne decât să creezi un text de calitate, care să surprindă în mod plăcut fiecare client în parte. Nu uita că relația cu aceștia trebuie să fie una strânsă, deoarece doar în acest fel poți obține tot ceea ce visezi de la firma pe care o conduci.

Sursa foto: Unsplash.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *